Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Biegły Rewident Wrocław
Pracownik do spraw audytu wewnętrznego

Pracownik do spraw audytu wewnętrznego

Urząd Miejski Wrocławia
Wrocław, al. Marcina Kromera 44
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
59 dni temu
Prezydent Wrocławia
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim Wrocławia
plac Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław
stanowisko do spraw audytu wewnętrznego
Zespół ds. Audytu Wewnętrznego

Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:
  • przeprowadzanie audytów wewnętrznych ujętych w planie audytu wewnętrznego na dany rok oraz pozaplanowych, w tym:
    • przygotowywanie i przeprowadzanie zadań audytowych (zadań zapewniających i czynności doradczych) w Urzędzie i miejskich jednostkach organizacyjnych oraz przedstawianie wniosków, zaleceń i propozycji usprawnień w zakresie funkcjonowania jednostki
    • monitorowanie realizacji zaleceń zawartych w sprawozdaniach i wykonywanie czynności sprawdzających
    • prowadzenie dokumentacji audytu wewnętrznego
  • udział w sporządzaniu planu audytu wewnętrznego, w tym:
    • analiza ryzyka, uwzględniająca sposób zarządzania ryzykiem w Urzędzie
    • analiza priorytetów kierownictwa Urzędu i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych
    • weryfikacja dotychczasowych kontroli i audytów w Urzędzie
  • sprawozdawczość, w tym:
    • sporządzanie sprawozdań z zadań audytowych
    • przygotowanie części rocznego sprawozdania z prowadzenia audytu wewnętrznego w zakresie przeprowadzonych zadań audytowych
  • realizacja programu zapewnienia i poprawy jakości, w tym bieżąca ocena działalności audytu wewnętrznego.
Informacja o warunkach pracy na tym stanowisku:

Miejsce pracy:

budynek Urzędu - al. Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław. 

Stanowisko pracy:
  • praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
  • praca w terenie - przeprowadzanie audytów wewnętrznych
  • stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Przewidywany termin zatrudnienia:

IV kwartał 2024 r.

Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe
  • uprawnienia:
    • jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA)
      lub
    • złożenie, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów
      lub
    • uprawnienia biegłego rewidenta
      lub
    • dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych - za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż ½ etatu, związanych z:
      - przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego
      - realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. z 2023 r. poz. 615, z późn. zm.)
      - nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz. U. z 2022 r. poz. 623)
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy o rachunkowości
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym
  • znajomość standardów audytu wewnętrznego i standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych
  • obsługa pakietu Microsoft Office.
Wymagania dodatkowe:
  • znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • umiejętność pracy w zespole, umiejętność efektywnego komunikowania się, sumienność, samodzielność, odporność na stres.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu wrześniu 2024 roku wyniósł poniżej 6%.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem
  • kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia
  • kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.