ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Zadania:
- analiza informacji w Internecie, zbieranie danych, weryfikacja i prezentacja ich
- weryfikacja treści reklamowych i marketingowych z branży przemysłowej w Internecie
- analizowanie działań promocyjnych w branży
- dostarczanie danych badawczych z rynku przemysłu przez badania w Internecie, zewnętrznych bazach danych, stowarzyszeniach branżowych i innych źródłach
- badania czynności marketingowych branż i firm konkurencyjnych
- ścisła współpraca z menedżerem segmentu w Szwajcarii (telefonicznie, mailowo i osobiście - spotkania w Polsce i Szwajcarii)
- aktywny udział we wprowadzaniu nowych rozwiązań i kampanii
Wymagania:
- wykształcenie analityczne: socjologia, ekonomia, marketing
- niewielkie doświadczenie w prowadzeniu badań, analiz
- bardzo dobra w mowie i piśmie znajomość języka angielskiego (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem)
- umiejętność wyszukiwania informacji w Internecie; umiejętność badania i analizowania treści
- dokładność, skrupulatność w działaniu
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, a w szczególności PowerPoint i Excel. Umiejętność prezentacji danych i raportów w formie graficznej
- chęć pracy w zespole międzynarodowym w wielokulturowym środowisku
- gotowość i chęć do podejmowania podróży służbowych do innych oddziałów firmy (np. Szwajcaria)
Oferujemy:
- pracę stałą w obszarze analizy, badań, marketingu
- ciekawe i ekscytujące wyzwanie zawodowe
- pracę w rozpoznawalnej na świecie firmie
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość wykorzystywania na codzień języków obcych
- przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku
- płaską strukturę, szybką decyzyjność
- duże możliwości rozwoju kompetencji, szkolenia wewnętrzne
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.