Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. telefonicznego wsparcia Klienta - bez sprzedaży

    ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Ruda Śląska, Nowy Bytom    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia ogólnoinformacyjna), obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej, diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta, telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami.
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    COLOP Polska Sp. z o.o.   Bytom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa sprzedażowa stałych Klientów Spółki; budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami biznesowymi; aktywna sprzedaż produktów oraz usług będących w ofercie firmy; współpraca z handlowcem na powierzonym terenie; realizacja zamówień Klientów;
  • Customer service specialist in the automotive industry with French

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Croatian

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Portuguese

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Slovenian

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Swedish

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Customer service specialist in the automotive industry with German

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Your responsibilities: Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Norwegian

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Danish

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik centrum obsługi telefonicznej

Teleperformance Polska
śląskie
praca stacjonarna
2656 dni temu
Pracownik centrum obsługi telefonicznej

 

Teleperformance Polska obecne jest na polskim rynku nieprzerwanie od 20 lat i jest jednym z pierwszych call contact center założonych w Polsce. Teleperformance w Polsce zatrudnia obecnie prawie 900 pracowników, obywateli 40 różnych krajów, którzy obsługują klientów w 16 językach.

Aktualnie, w związku z intensywnym rozwojem naszej firmy, poszukujemy osób do profesjonalnej telefonicznej obsługi.


Aplikuj jeśli:
  • Nie posiadasz doświadczenia ale chcesz je zdobyć;
  • Pasjonuje Cię praca z ludźmi w kontakcie telefonicznym;
  • Łatwo nawiązujesz kontakty i budujesz relacje;
  • Wykazujesz inicjatywę i entuzjazm w działaniu;
  • Jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie zmianowym na pełen etat.
Na czym polega praca?
  • na kontaktach telefonicznych do stałych Klientów określonej branży;
  • informowaniu o możliwościach skorzystania z nowych usług;
  • codzienna praca z bazą danych, rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu.
Co możemy Ci zaoferować?
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Terminowość wypłat;
  • Pakiet profesjonalnych szkoleń;
  • Możliwość rozwoju i awansu;
  • Pakiet bonusów dla pracowników;
  • .Wsparcie w relokacji
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez Teleperformance Polska sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Domaniewskiej 50, 02-672 w Warszawie (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)). Potwierdzam prawdziwość danych zawartych w niniejszym dokumencie aplikacyjnym.”
 

Podobne oferty

  • Pracownik ds. telefonicznego wsparcia Klienta - bez sprzedaży

    ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Ruda Śląska, Nowy Bytom    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia ogólnoinformacyjna), obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej, diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta, telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami.
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    COLOP Polska Sp. z o.o.   Bytom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa sprzedażowa stałych Klientów Spółki; budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami biznesowymi; aktywna sprzedaż produktów oraz usług będących w ofercie firmy; współpraca z handlowcem na powierzonym terenie; realizacja zamówień Klientów;
  • Customer service specialist in the automotive industry with French

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Croatian

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Portuguese

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Slovenian

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Swedish

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Customer service specialist in the automotive industry with German

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Your responsibilities: Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Norwegian

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Danish

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...