Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją...
Zadania, jakie Ci proponujemy: przygotowanie korespondencji wychodzącej odbieranie poczty przychodzącej skanowanie dokumentów wpinanie dokumentów do teczek osobowych przygotowanie dokumentów do archiwizacji inne administracyjne zadania w dziale kadr i płac W zamian oczekujemy: studenta /...
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: udzielanie informacji i wyjaśnień w sprawach związanych z dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym, rozpatrywanie spraw związanych z umowami dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego, w tym przygotowywanie umów oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie, ustalanie...
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: przyjmowanie dokumentów księgowych sprawdzonych pod względem merytorycznym, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja i ewidencja dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym, przygotowywanie przelewów i sprawdzanie ich...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
praktykant/stażysta / asystent umowa zlecenie rekrutacja online aplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą; Skanowanie i systematyzowanie dokumentów; Wpinanie dokumentów do teczek osobowych; Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji; Wykonywanie innych zadań administracyjnych w dziale HR;
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
W trakcie 23 lat działalności, Dekoma wypracowała sobie pozycję lidera w tworzeniu kolekcji i dystrybucji wysokiej jakości tkanin wnętrzarskich, pasmanterii i dywanów w Europie Środkowowschodniej. W związku ze wzrost ilości kontaktów z firmami z różnych stron świata, poszukujemy osoby z biegłą znajomością języka angielskiego do wsparcia prac biurowych. Szczególna pozycja firmy na rynku, umożliwi pracownikowi kontakt z najlepszymi firmami meblarskimi, projektantami, dekoratorami i architektami w branży.
Do zakresu obowiązków należeć będą:
Kontakt z klientami z kraju i zagranicy
Przygotowywanie ofert i analiz
Pomoc w tworzeniu dokumentacji
Od kandydata wymagane będzie:
Co najmniej roczne doświadczenie w pracy biurowej
Znajomość angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i w piśmie
Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
Praca za granicą lub odbyte zagraniczne staże, wolontariaty, a także uczestnictwo w programie Erasmus będą dodatkowym atutem
Odpowiedni kandydat/ka jest osobą wysoce komunikatywną i proaktywną o dobrej organizacji pracy. Preferujemy osoby poszukującej stałej pracy na dłuższy okres czasu. W związku z profilem firmy zainteresowanie dekoracją wnętrz i dizajnem jest mile widziane. Siedziba firmy znajduje się w Zalasewie koło Poznania około 12km od ronda Śródka, z którego dostępne są przejazdy samochodem służbowym do i z pracy.
Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją...
Zadania, jakie Ci proponujemy: przygotowanie korespondencji wychodzącej odbieranie poczty przychodzącej skanowanie dokumentów wpinanie dokumentów do teczek osobowych przygotowanie dokumentów do archiwizacji inne administracyjne zadania w dziale kadr i płac W zamian oczekujemy: studenta /...
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: udzielanie informacji i wyjaśnień w sprawach związanych z dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym, rozpatrywanie spraw związanych z umowami dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego, w tym przygotowywanie umów oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie, ustalanie...
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: przyjmowanie dokumentów księgowych sprawdzonych pod względem merytorycznym, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja i ewidencja dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym, przygotowywanie przelewów i sprawdzanie ich...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
praktykant/stażysta / asystent umowa zlecenie rekrutacja online aplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą; Skanowanie i systematyzowanie dokumentów; Wpinanie dokumentów do teczek osobowych; Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji; Wykonywanie innych zadań administracyjnych w dziale HR;
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...