Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Chojna
praca stacjonarna
2 dni temu
Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Chojna
Numer: StPr/24/0753
OBOWIĄZKI:
organizacja pracy kancelarii komornika sądowego, obsługa urządzeń biurowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Chojna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 333 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Dworcowa 3, 74-500 Chojna, powiat: gryfiński, woj: zachodniopomorskie


Dane kontaktowe:

Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Katarzyna Błoniarczyk
914141931 w. 150


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

skierowanie do pracy

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Kompleksowe szkolenie wprowadzające (6 tygodni), zapewniające znajomość produktów i procedur. Obsługa przychodzących połączeń od klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych produktów Vodafone. Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów. Dokumentowanie zgłoszeń...
  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista ds. dokumentacji jakościowej - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)   
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Kontraktowych

    POLPHARMA S.A.   Starogard Gdański    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Kontraktowych

    POLPHARMA S.A.   Sieradz    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
  • Pracownik administracyjno biurowy / Pracownik sekretariatu

    Biuro Rachunkowe "Komfort" sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa sekretariatu firmy; Obsługa klientów; Wystawianie faktur Obsługa kasy fiskalnej; Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami; Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji; Sporządzanie zapotrzebowania na materiały...
  • Pracownik biurowy (również z orzeczeniem)

    ManpowerGroup   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    2 dni
    Zadania: Praca na tym stanowisku będzie polegała na wsparciu biura w obowiązkach administracyjnych; Zarządzanie i archiwizowanie bieżącej dokumentacji: segregowanie dokumentów, układanie w segregatorach, przygotowywanie dokumentów do inwentaryzacji oraz niszczenia; Zadania związane z...