Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
Nowy Targ
praca stacjonarna
3 dni temu
Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Nowy Targ
Numer: StPr/24/0857
OBOWIĄZKI:
promocja i marketing działalności firmy w szczególności na rynkach krajów arabskich
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: arabski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: umiejętności sprzedażowe i marketingowe


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Nowy Targ


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 28,1 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, powiat: nowotarski, woj: małopolskie


Dane kontaktowe:

Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
Małgorzata Hlawacz
pup@nowytarg.pl
182665691 w. 261


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

CV

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Podobne oferty

  • Recepcjonistka / Recepcjonista

    DW GRAŃ   Zakopane, ul. Zamoyskiego 23    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    DOM WCZASOWY GRAŃ Zadania: Świadczenie i sprzedaż usług oferowanych przez DW GRAŃ. Obsługa gości po przyjeździe, w trakcie pobytu i przy wyjeździe z ośrodka. Bieżąca obsługa recepcji. Odbieranie i przekierowywanie telefonów. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Zapewnienie najwyższego...
  • Pracownik działu marketingu

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;...
  • Asystent ds. rekrutacji - pracownik biurowy

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.   Kraków, (ul. Myślenicka 106)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: obsługa połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących; przeprowadzanie procesu wstępnej rekrutacji pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla (projekty zagraniczne) obsługa informatycznego systemu rekrutacyjnego; obsługa korespondencji...
  • Specjalista ds. dokumentacji jakościowej - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Młodszy specjalista ds. marketingu

    Lanster Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie: nawiązywanie kontaktu telefonicznego z wybranymi firmami oraz instytucjami na terenie Polski; tworzenie i uzupełnianie bazy potencjalnych klientów; współpraca z działem handlowym dla wyznaczonego obszaru i siedziby firmy;...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów angielskojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...