Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
Braniewo
praca stacjonarna
2 dni temu
Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Braniewo
Numer: StPr/24/0492
OBOWIĄZKI:
Praca przy komputerze, wypełnianie dokumentów, obsługa ksero, drukarki, prowadzenie i segregowanie dokumentów Koła.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania dotyczące predyspozycji psychofizycznych i zdrowotnych: asertywność, odpowiednie podejście do osób niewidomych Dodatkowe umiejętności: znajomość obsługi komputera.

Miejsce pracy:

Braniewo


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Kościuszki 118, 14-500 Braniewo, powiat: braniewski, woj: warmińsko-mazurskie


Dane kontaktowe:

Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
Ewelina Skuratko
556442912


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

skierowanie

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    obsługa klientów; opracowywanie ofert handlowych; bieżące wsparcie w realizacji zamówień oraz wysyłek towarów; bieżąca współpraca z innymi działami w firmie; kontrola i archiwizacja dokumentacji; koordynacja montaży;
  • Pracownik ds. wsparcia administracyjnego z językiem angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
  • Pracownik ds. obsługi gospodarczej sekretariatów biur Centrali

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: koordynowanie przydziału sal konferencyjnych w budynku Centrali, kontrolowanie stanu zapasów przeznaczonego dla Członków Zarządu, realizowanie zapotrzebowania sekretariatów Biur Centrali na artykuły spożywcze, nadzór nad utylizacją makulatury,...
  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta i księgowości

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....
  • Pracownik Biurowy

    AYP Sp. z o.o.   Pruszcz Gdański    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis Zarządzanie dokumentacją związaną z pozyskiwaniem dofinansowania do szkoleń; Udział w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych o pozyskanie dofinansowania; Stały kontakt z Instytucjami współpracującymi przy projekcie; Kontakt z instytucjami szkoleniowymi; Wsparcie bieżących działań Zarządu;
  • Pracownik ds. Obsługi Zamówień

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Stare Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
  • Pracownik biurowy

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Stare Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
  • Specjalista ds. Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu monitorowania GPS),...