Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej.
Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli,
obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie,
wprowadzanie danych do systemu informatycznego,
przygotowanie korespondencji,
nagrywanie danych na płytach CD/DVD.
Wymagania:
wykształcenie zawodowe rolnicze, geodezyjne lub pokrewne, bądź wykształcenie średnie kwalifikacji związanych z rolnictwem, ogrodnictwem, ochroną środowiska, leśnictwem, geodezją, kartografią lub gospodarką przestrzenną,
umiejętność obsługi komputera w zakresie korzystania z programów do obsługi prac biurowych (Word, Excel, Outlook),
Mile widziane: znajomość programów GIS i wiedza na temat działania systemów nawigacji satelitarnej oraz pomiarów z wykorzystaniem urządzeń GNSS.
Oferujemy:
zatrudnienie na podstawie czasowej umowy o pracę tymczasową w wymiarze pełnego etatu,
wynagrodzenie 4300 zł brutto miesięcznie,
praca od poniedziałku do piątku,
profesjonalne narzędzia pracy,
możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w jednostce ARiMR,
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
Pomoc organizacyjna w dziale sprzedaży korporacyjnej, Współpraca z klientami reklamowymi, Prezentacja i sprzedaż ofert marketingowych, Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z klientami, Obsługa administracyjna umów sprzedaży, Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie i rozwijanie relacji.
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: prowadzenie spraw związanych z administrowaniem i obsługą budynków, w tym konserwacja i serwis urządzeń, sprzątanie, rozliczanie dostaw i mediów (energia elektryczna, energia cieplna, dostawy wody i odbiory ścieków), prowadzenie dokumentacji...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązkl: Zarządzanie działem; Zapewnienie potrzebnych materiałów i sprzętu; Utrzymywanie porządku i zarządzanie zasobami; Reagowanie na problemy techniczne; Obsługa klientów i gości; Reprezentowanie firmy; Wspieranie pracy działu; Zarządzanie pocztą e-mail; Komunikacja z innymi...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Pomoc organizacyjna i biurowa w dziale organizacji szkoleń i konferencji, Współpraca i pomoc menadżerowi prowadzącemu event, Obsługa administracyjna działu, Współpraca, prowadzenie korespondencji z podwykonawcami i wykładowcami.
Twoje zdania: nadzorowanie obiektu, kontrola systemów zabezpieczeń, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania obiektu, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem. Oczekiwania, jakie mamy w stosunku do Ciebie: obsługa komputera, niekaralność, wysoka kultura osobista,...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: realizacja zamówień materiałów budowlanych; obsługa biura; kontakt z urzędami i instytucjami administracji publicznej; tworzenie i kompletowanie dokumentacji przetargowej przygotowanie i obsługa kontraktów; współpraca z kierownikami budowy, kontraktowanie podwykonawców;