Pracownik biurowy

Partner Sp. z o.o. Sp. K
Warszawa, Śródmieście
specjalista junior / mid
pełny etat
praca stacjonarna
2 dni temu

Firma zajmująca się gospodarką odpadami zatrudni Pracownika biurowego


Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście
Zakres obowiązków
  • Wystawianie faktur
  • Prowadzenie rejestru umów.
  • Sporządzanie zestawień i raportów.
  • Archiwizacja dokumentów.
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
  • Wspieranie pracowników biura we wszystkich sprawach związanych z dokumentacją.
  • Prowadzenie rejestru prowadzonych postępowań.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Dobra znajomość pracy z komputerem, w szczególności Pakietu Office (Word, Excel).
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Dokładność, odpowiedzialność, samodzielność.
 Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie.

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

  • Karta Multisport, bilety do kina.

  • możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie.

Praca dostępna od zaraz.

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Partner Sp. z o.o. Sp. K

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem w zakresie świadczenia usług komunalnych klientom indywidualnym oraz podmiotom gospodarczym, które obsługują mieszkańców Warszawy oraz mieszkańców licznych gmin województwa Mazowieckiego. Realizujemy również inne zadania z zakresu ochrony środowiska.

Codziennie dążymy do podnoszenia poziomu jakości wykonywanych przez nas usług. Zadowolenie klientów jest naszym priorytetem. To właśnie temu celowi podporządkowujemy wszystkie nasze działania, do których można zaliczyć zarówno te dotyczące doboru wykwalifikowanego zespołu, jak i najlepszego sprzętu.

Fachowa obsługa naszego personelu, rzetelność i natychmiastowa reakcja na wszelkie potrzeby klienta są składowymi naszego sukcesu. Stawiamy na młodych ludzi. Kreatywność członków załogi oraz ich umiejętność dostosowania się do potrzeb danej chwili pozwalają nam osiągnąć wysoki standard wykonywanych usług.

Zastosowanie najnowszych możliwych zdobyczy technologicznych pozwala nam na wprowadzenie dodatkowych oszczędności przy wykonywanych zleceniach i daje gwarancję bezawaryjnej pracy i atrakcyjnych cen świadczonych przez nas usług.

Naszym klientom gwarantujemy działania w dbałości o środowisko naturalne i w sposób zgodny z wymaganiami obowiązujących przepisów prawnych.

Podobne oferty

  • Pracownik wsparcia działu administracyjnego z językiem angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  część etatu
    3 dni
    Zakres obowiązków: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień;
  • Pracownik biurowy

    MGGP S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    zarządzanie korespondencją, obsługa sekretariatu, sporządzanie pism oraz dokumentów, zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów oraz faktur, odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura, monitorowanie prowadzonych spraw, obsługa spotkań w biurze, prowadzenie spraw w systemie do...
  • Pracownik administracyjny

    Partner Sp. z o.o. Sp. K   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Zakres obowiązków Prowadzenie rejestru umów i postępowań Raportowanie; Fakturowanie; Archiwizacja; Dbanie o prawidłowy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • Pracownik biurowy

    Partner Sp. z o.o. Sp. K   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu. Odbieranie, rejestrowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji. Dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów. Kontakt z Urzędami. Archiwizacja dokumentów. Inne prace biurowe.
  • Sekretarka medyczna

    Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP   Warszawa, Śródmieście, Czerniakowska 231    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    obsługa programu informatycznego związanego z realizacją świadczeń zdrowotnych; rozliczanie świadczeń zdrowotnych; prowadzenie kolejek oczekujących; udział w sporządzaniu analiz statystycznych i obowiązującej sprawozdawczości; rzetelne, prawidłowe oraz bieżące prowadzenie ewidencji i...
  • Administrative Assistant in Human Capital Division - European Border and Coast Guard Academy

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście, - European Border and Coast Guard Academy    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Duties and tasks linked to the post: to provide administrative support in general administrative procedures; to support the document flows and archiving; to support in drafting notes, letters, reports and follow ups on documents; to carry out data entry and support an administration and monitoring...
  • Administrative Assistant in Equipment and Logistics Division / Logistics and Services Unit / Central Logistics Support Sector

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Duties and tasks linked to the post: To manage inventory –keeping updated list of items; Planning, organization, and budgeting of complex travel itineraries; To encode data in the Agency’s systems and databases; To create and manage Excel and SharePoint databases, keeping them up to date;...
  • Administrative Assistant in Equipment and Logistics Division / Logistics and Services Unit / Central Logistics Support Sector

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Duties and tasks linked to the post: Information and communications technology orientation required; To manage inventory –keeping updated list of items; Planning, organization, and budgeting of complex travel itineraries; To encode data in the Agency’s systems and databases; To create and manage...
  • Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division/ Human Resources Unit / Personnel Administration Sector / Remuneration and Benefits Team

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Duties and tasks linked to the post: to monitor functional mailboxes of the R&B team and dispatch the e-mails for follow-up in line with the established processes; to process individual declarations of staff related to standby duty; to prepare certificates, draft e-mails, assist in the flow of all...
  • Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division/ Human Resources Unit / Personnel Administration Sector / Remuneration and Benefits Team

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Duties and tasks linked to the post: to verify and manage personal files of Frontex staff (including paper and electronic filing and archiving/registering new documents); to encode data in HR information systems; to assist in onboarding of new staff members; to prepare certificates, draft e-mails,...