Zadania: Praca na tym stanowisku będzie polegała na wsparciu biura w obowiązkach administracyjnych; Zarządzanie i archiwizowanie bieżącej dokumentacji: segregowanie dokumentów, układanie w segregatorach, przygotowywanie dokumentów do inwentaryzacji oraz niszczenia; Zadania związane z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Twój zakres obowiązków wsparcie działań działu import-export; wyszukiwanie nowych kontrahentów; realizacja procesu zamówień wg przyjętych procedur; kompletowanie dokumentacji w firmie zgodnie z ustanowionymi procedurami; przyjmowanie zleceń i wprowadzanie ich w proces realizacji;...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
specjalista junior / mid umowa zlecenie aplikuj bez CV
1 dni
Obsługa recepcji, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy; Obsługa przychodzących i wychodzących przesyłek oraz poczty elektronicznej, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; Zarządzanie kalendarzem sal i obsługa spotkań; Rejestracja i dystrybucja dokumentów...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie działu import-export. Pozyskiwanie nowych kontrahentów. Realizacja zamówień zgodnie z procedurami. Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji firmowej. Obsługa zleceń od przyjęcia do realizacji. Kontakt z kontrahentami (telefon, e-mail). Wystawianie zleceń i...
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje Specjalisty/-ki ds. fakturowania, którego/-ej praca polega m.in. na obsłudze procesów związanych z planowaniem i realizacją dostaw oraz przygotowaniem w tym celu odpowiedniej dokumentacji. Co będzie należało do Twoich obowiązków i zadań:...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
DW DOMEL to jedna z największych specjalistycznych firm zajmujących się sprzedażą drzwi, okien, bram garażowych oraz akcesoriów związanych z w/w produktami stolarki otworowej. Historia naszej firmy sięga roku 2004, a Nasz nowy oddział w Łodzi działa już od roku. Dlatego też potrzebujemy wsparcia na nowy rynek i w związku z tym, poszukujemy :
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Łódź, Św. Teresy 178
Opis stanowiska
aktywny kontakt telefoniczny i emailowy z Klientem
prowadzenie sprzedaży internetowej
wykonywanie typowych prac biurowych (praca z dokumentami WZ, FV itp.)
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
dbałość o wysoką jakość i standardy obsługi Klienta
ścisła współpraca z innymi pracownikami Twojego zespołu i innych działów firmy
Wymagania
Minimum roczne doświadczenie w pracy z Klientem
Doświadczenie w prowadzeniu sklepu internetowego
Profesjonalizm w kontakcie z Klientem
Dokładność i sumienność w realizacji codziennych obowiązków
Dobra organizacja pracy
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Umiejętność pracy w grupie oraz podejmowania samodzielnych decyzji
Zaangażowanie, entuzjazm i uśmiech
Oferujemy
Niezbędny sprzęt służbowy dobrej jakości - komputer, telefon
Możliwość rozwoju kariery zawodowej w ramach Zespołu
Atrakcyjne wynagrodzenie
Wsparcie kolegów z Zespołu
Wynagrodzenie dopasowane do Twojego doświadczenia w firmie
Multisport
Fair play i koleżeńską atmosferę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zadania: Praca na tym stanowisku będzie polegała na wsparciu biura w obowiązkach administracyjnych; Zarządzanie i archiwizowanie bieżącej dokumentacji: segregowanie dokumentów, układanie w segregatorach, przygotowywanie dokumentów do inwentaryzacji oraz niszczenia; Zadania związane z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Twój zakres obowiązków wsparcie działań działu import-export; wyszukiwanie nowych kontrahentów; realizacja procesu zamówień wg przyjętych procedur; kompletowanie dokumentacji w firmie zgodnie z ustanowionymi procedurami; przyjmowanie zleceń i wprowadzanie ich w proces realizacji;...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
specjalista junior / mid umowa zlecenie aplikuj bez CV
1 dni
Obsługa recepcji, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy; Obsługa przychodzących i wychodzących przesyłek oraz poczty elektronicznej, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; Zarządzanie kalendarzem sal i obsługa spotkań; Rejestracja i dystrybucja dokumentów...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie działu import-export. Pozyskiwanie nowych kontrahentów. Realizacja zamówień zgodnie z procedurami. Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji firmowej. Obsługa zleceń od przyjęcia do realizacji. Kontakt z kontrahentami (telefon, e-mail). Wystawianie zleceń i...
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje Specjalisty/-ki ds. fakturowania, którego/-ej praca polega m.in. na obsłudze procesów związanych z planowaniem i realizacją dostaw oraz przygotowaniem w tym celu odpowiedniej dokumentacji. Co będzie należało do Twoich obowiązków i zadań:...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...