Jesteśmy częścią Job Impulse Group, firmą doradztwa personalnego i agencją pracy tymczasowej o zasięgu europejskim. Na polskim rynku działamy od 7 lat. W Polsce tworzymy Grupę Job skupiającą wyspecjalizowane marki usług HR dla biznesu: Job Impulse, Job Trainings, Simple Solutions oraz Job Abroad.
W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy obecnie osób na stanowisko :
Pracownik biurowy
Nr Ref.: TAK09/2014
- obsługa administracyjna Pracowników Tymczasowych,
- wsparcie w realizacji procesów rekrutacyjnych,
- prowadzenie akt i dokumentacji
- wykształcenie min. średnie,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym (środowisko MS Office),
- orzeczenie o niepełnosprawności
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole,
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia ciekawego doświadczenie w branży HR
Poznaj
Job Impulse Polska Sp. z o.o.
Job Impulse to jedna z wiodących firm rekrutacyjnych w kraju. Działamy na polskim rynku pracy od ponad 15 lat. Cechuje nas wysoka skuteczność, elastyczność i stała troska o zadowolenie naszych klientów i pracowników. Działamy zgodnie z prawem i aktualnymi przepisami. Naszym klientom zapewniamy kompleksowe wsparcie w rekrutacji pracowników, a pracownikom – stabilne zatrudnienie u rzetelnych pracodawców. Co roku dzięki nam pracę znajduje ponad 30 000 osób, w tym osoby z niepełnosprawnością oraz cudzoziemcy. Poleca nas 97% pracowników tymczasowych i 99% klientów, a magazyn Forbes uznał za jednego z 300 Najlepszych Polskich Pracodawców 2021.
Świadczymy usługi w zakresie rekrutacji pracowników, legalizacji zatrudnienia cudzoziemców, doradztwa personalnego i outsourcingu. Jesteśmy grupą 6 wyspecjalizowanych marek: Job Impulse, Job Abroad, Job Outsourcing, strefajob.pl, TAKpełnosprawni, Ahead Professionals. Powołaliśmy je po to, by kompleksowo odpowiadać na potrzeby naszych partnerów biznesowych.