Corten Medic jest dynamicznie rozwijającym się niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej świadczącym kompleksowe usługi medyczne na najwyższym poziomie. W związku z rozwojem struktur organizacyjnych firma poszukuje pracownika na stanowisko:
Pracownik Biurowy
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Obsługa administracyjna i recepcyjna biura zarządu,
- Bieżąca obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, prowadzenie rejestrów korespondencji,
- Zapewnienie i koordynacja sprawnego obiegu dokumentów (m.in rejestracja, znakowanie, przechowywanie i niszczenie dokumentacji)
- Kontrola zapasów materiałów biurowych oraz współpraca z zewnętrznymi dostawcami i kurierami
- Organizacja podróży służbowych Zarządu i pracowników Spółki,
- Wsparcie administracyjne innych działów w firmie,
- Nadzór oraz kontrola jakości wykonywanych prac porządkowych przez serwis sprzątający,
- Przygotowywanie raportów, analiz kosztowych, dokumentacji i raportów na potrzeby Zarządu,
- Archiwizacja dokumentów zgodnie ze standardami.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie nauki
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku: przy obsłudze biura, pracach administracyjnych, recepcji, obsłudze klienta,
- Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- Pozytywne nastawienie i inicjatywa w działaniu,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Zdolność do samodzielnie podejmowanych decyzji, kreatywność, umiejętność rozwiązywania problemów i praca pod presją czasu,
- Dobra organizacja pracy własnej - warunek konieczny.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Nowoczesne narzędzia pracy,
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Miłą atmosferę oraz wsparcie zespołu.