About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Szpitala w zakresie koordynacji prac wspólnych dotyczących wprowadzania regulaminów, instrukcji, aktualizacji zakresów zadań komórek organizacyjnych, rozpowszechnianie informacji o aktualnych aktach prawnych związanych z zakresem działania...
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: udzielanie informacji i wyjaśnień w sprawach związanych z dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym, rozpatrywanie spraw związanych z umowami dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego, w tym przygotowywanie umów oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie, ustalanie...
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: przyjmowanie dokumentów księgowych sprawdzonych pod względem merytorycznym, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja i ewidencja dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym, przygotowywanie przelewów i sprawdzanie ich...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
Zadania, jakie Ci proponujemy: przygotowanie korespondencji wychodzącej odbieranie poczty przychodzącej skanowanie dokumentów wpinanie dokumentów do teczek osobowych przygotowanie dokumentów do archiwizacji inne administracyjne zadania w dziale kadr i płac W zamian oczekujemy: studenta /...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
praktykant/stażysta / asystent umowa zlecenie rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą; Skanowanie i systematyzowanie dokumentów; Wpinanie dokumentów do teczek osobowych; Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji; Wykonywanie innych zadań administracyjnych w dziale HR;
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
W 1995 roku uzyskaliśmy status Zakładu Pracy Chronionej. Jesteśmy firmą z ponad 25 letnim doświadczenie w branży profesjonalnych usług czystościowo-porządkowych oraz ochrony osób i mienia w zawiązku z dynamicznym rozwojem i potrzebą rozbudowywania struktur poszukuje kandydatów na stanowisko:
Pracownik Biurowy z orzeczeniem o niepełnosprawności
Miejsce pracy: Praca zdalna – Home Office
OPIS STANOWISKA:
Wsparcie działu HR w procesach rekrutacyjnych tj. poszukiwanie pracowników poprzez nadawanie ogłoszeń rekrutacyjnych i pracę w social mediach
Ścisła współpraca z Kierownikami obiektów w zakresie potrzeb rekrutacyjnych
Prowadzenie rozmów telefonicznych z kandydatami
Sporządzanie kart pracy i rozliczanie czasu pracy pracowników
Składanie zamówień na materiały i towary
Współpraca z wszystkimi działami w firmie
Współpraca z instytucjami wspierającymi rynek pracy
Codzienne raportowanie do Kierownika Działu HR o efektach pracy
WYMAGANIA:
Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności – wymóg konieczny
Gotowość do podjęcia pracy od zaraz
Umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy
Samodzielność i zaangażowanie
Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office
Komunikatywność i umiejętności interpersonalne
OFERUJEMY:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie + premie motywacyjne
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
Kartę Lux-med. Oraz bogaty pakiet socjalny
Niezbędne narzędzia pracy telefon, laptop oraz przystosowanie stanowiska pracy do potrzeb osoby niepełnosprawnej
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Szpitala w zakresie koordynacji prac wspólnych dotyczących wprowadzania regulaminów, instrukcji, aktualizacji zakresów zadań komórek organizacyjnych, rozpowszechnianie informacji o aktualnych aktach prawnych związanych z zakresem działania...
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: udzielanie informacji i wyjaśnień w sprawach związanych z dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym, rozpatrywanie spraw związanych z umowami dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego, w tym przygotowywanie umów oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie, ustalanie...
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: przyjmowanie dokumentów księgowych sprawdzonych pod względem merytorycznym, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja i ewidencja dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym, przygotowywanie przelewów i sprawdzanie ich...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
Zadania, jakie Ci proponujemy: przygotowanie korespondencji wychodzącej odbieranie poczty przychodzącej skanowanie dokumentów wpinanie dokumentów do teczek osobowych przygotowanie dokumentów do archiwizacji inne administracyjne zadania w dziale kadr i płac W zamian oczekujemy: studenta /...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
praktykant/stażysta / asystent umowa zlecenie rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą; Skanowanie i systematyzowanie dokumentów; Wpinanie dokumentów do teczek osobowych; Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji; Wykonywanie innych zadań administracyjnych w dziale HR;
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...