Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu monitorowania GPS),...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
8 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal. Przyjmowanie gości. Przegląd sal konferencyjnych, rekonfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC. Regularna kontrola czystości sal. Odbieranie i łączenie telefonów zewnętrznych i wewnętrznych. Zarządzanie skrzynką mailową....
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Kompletowanie i porządkowanie dokumentacji medycznej, Obsługa systemów informatycznych oraz zewnętrznych aplikacji sprawozdawczych, Rozliczanie procedur medycznych pod kierunkiem bezpośredniego przełożonego, Prowadzenie kolejki oczekujących zgodnie z wytycznymi NFZ, Prowadzenie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;
Pekabex to jedna z najprężniej działających na rynku firm o polskim kapitale, produkująca prefabrykaty żelbetowe i sprężone. Zatrudniamy ponad 1000 osób w kraju i za granicą. Posiadamy cztery zakłady zlokalizowane w Poznaniu, Bielsku-Białej, Gdańsku i Mszczonowie k. Warszawy. Od 2015 roku znajdujemy się na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Realizujemy kontrakty na terenie całej Polski, a także Europy (głównie rynek skandynawski i niemiecki). Nieustannie dążymy do dalszego wzrostu mocy produkcyjnej oraz zwiększania efektywności operacyjnej.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: 1/2018/PB
Generowanie i realizacja zamówień,
Wprowadzanie zamówionych materiałów do systemu,
Telefoniczne uzgodnienia zamówień ze współpracownikami,
Wszelkie prace biurowe w dziale.
Wykształcenie min. średnie,
Biegła obsługa MS Office, szczególnie Excela,
Wysokie umiejętności komunikacyjne, dobry kontakt z ludźmi,
Dobra organizacja czasu pracy,
Sumienność i rzetelność,
Odporność na stres.
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i zagranicznym,
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu monitorowania GPS),...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
8 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal. Przyjmowanie gości. Przegląd sal konferencyjnych, rekonfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC. Regularna kontrola czystości sal. Odbieranie i łączenie telefonów zewnętrznych i wewnętrznych. Zarządzanie skrzynką mailową....
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Kompletowanie i porządkowanie dokumentacji medycznej, Obsługa systemów informatycznych oraz zewnętrznych aplikacji sprawozdawczych, Rozliczanie procedur medycznych pod kierunkiem bezpośredniego przełożonego, Prowadzenie kolejki oczekujących zgodnie z wytycznymi NFZ, Prowadzenie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;