specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 godz.
Twój zakres obowiązków: Wsparcie kierownika budowy w działaniach związanych z zarządzaniem projektem, Organizacja zaplecza i dokumentacji związanej z zatrudnionymi pracownikami budowy, Przygotowanie zamówień na materiały, Obsługa dokumentacji związanej z budową i pracownikami na...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie / o pracę tymczasową / kontrakt B2B tymczasowa/dodatkowa / część etatu / pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Twój zakres obowiązków organizacja szkoleń i kursów m.in. Uprawnienia UDT/TDT(wózki widłowe; suwnice; dźwigi towarowo-osobowe; podesty ruchome; żurawie); kursy spawania, szkolenia BHP oraz wynajem sprzętu m.in. wózki widłowe, podesty ruchome; Uprawnienia SEP; organizacja egzaminów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Zakres obowiązków/Opis zadań: samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników, obsługiwanie programu kadrowo-płacowego (mile widziana znajomość SAP HR), przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z zatrudnieniem oraz zwolnieniem pracowników, prowadzenie akt...
Twój zakres działań: przygotowanie wycen i kosztorysów inwestycji, ofertowych oraz kosztorysów na roboty dodatkowe /zamienne, przygotowanie i analiza ofert bieżącej dokumentacji fazy projektowej, wykonawczej i powykonawczej inwestycji, przygotowanie protokołów odbiorowych, nadzór nad...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Wsparcie zespołu biznesowego w przygotowywaniu kompletnej i dokładnej dokumentacji klienta, Przestrzeganie procesów przeglądu dokumentów przed ich finalizacją przez DocuSign, Sporządzanie ofert, aktualizacja systemów finansowych i trackerów Excel z dbałością o szczegóły, Zarządzanie...
Role is intended to provide guidance, support, and resources for the GSS Leadership team and specific Service Owners through centralized organization of the business management processes focused on finance and people support. This role will constantly analyze our security portfolio needs in...
menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
1 dni
Opis Stanowiska: Tworzenie i zarządzanie bazami danych dla różnych rodzajów wydatków; Monitorowanie budżetu i analiza efektywności finansowej; Poszukiwanie sposobów na redukcję kosztów i eliminację niepotrzebnych wydatków; Analiza i kategoryzacja wydatków w celu wyłonienia ważnych...
Tworzenie i utrzymanie bazy danych dla zaplanowanych i nieoczekiwanych wydatków. Monitorowanie realizacji budżetu oraz efektywności finansowej. Poszukiwanie możliwości do redukcji kosztów i eliminacja zbędnych wydatków. Analiza i kategoryzacja wydatków w celu identyfikacji kluczowych...
CONTROL PROCESS S.A. to firma prywatna działająca na rynku nieprzerwanie od 1991 roku. Control Process S.A. jest jednym z wiodących przedsiębiorstw zajmujących się realizacją inwestycji w systemie "pod klucz" w sektorze budownictwa specjalistycznego w Polsce. Grupa kapitałowa CONTROL PROCESS S.A. skupia kilkanaście spółek o profilu inżynieryjno-budowlanym obsługującym sektory ROPA I GAZ, ENERGETYKA, OCHRONA ŚRODOWISKA, PRZEMYSŁ I INFRASTRUKTURA.
Poszukujemy pracowników na stanowisko:
Pracownik biurowy ze znajomością j. ukraińskiego
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków
Przygotowywanie dokumentów (opracowania, wykazy, raporty) w oparciu o wewnętrzne i zewnętrzne źródła informacji
Pozyskiwaniem dokumentów formalnych z zewnętrznych instytucji
Opracowywanie tłumaczeń dokumentów
Tworzenie wewnętrznej i zewnętrznej korespondencji
Kontakt telefoniczny i e-mail z podmiotami współpracującymi (krajowe oraz zagraniczne)
Realizacja bieżących procesów związanych z funkcjonowaniem biura
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 godz.
Twój zakres obowiązków: Wsparcie kierownika budowy w działaniach związanych z zarządzaniem projektem, Organizacja zaplecza i dokumentacji związanej z zatrudnionymi pracownikami budowy, Przygotowanie zamówień na materiały, Obsługa dokumentacji związanej z budową i pracownikami na...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie / o pracę tymczasową / kontrakt B2B tymczasowa/dodatkowa / część etatu / pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Twój zakres obowiązków organizacja szkoleń i kursów m.in. Uprawnienia UDT/TDT(wózki widłowe; suwnice; dźwigi towarowo-osobowe; podesty ruchome; żurawie); kursy spawania, szkolenia BHP oraz wynajem sprzętu m.in. wózki widłowe, podesty ruchome; Uprawnienia SEP; organizacja egzaminów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Zakres obowiązków/Opis zadań: samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników, obsługiwanie programu kadrowo-płacowego (mile widziana znajomość SAP HR), przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z zatrudnieniem oraz zwolnieniem pracowników, prowadzenie akt...
Twój zakres działań: przygotowanie wycen i kosztorysów inwestycji, ofertowych oraz kosztorysów na roboty dodatkowe /zamienne, przygotowanie i analiza ofert bieżącej dokumentacji fazy projektowej, wykonawczej i powykonawczej inwestycji, przygotowanie protokołów odbiorowych, nadzór nad...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Wsparcie zespołu biznesowego w przygotowywaniu kompletnej i dokładnej dokumentacji klienta, Przestrzeganie procesów przeglądu dokumentów przed ich finalizacją przez DocuSign, Sporządzanie ofert, aktualizacja systemów finansowych i trackerów Excel z dbałością o szczegóły, Zarządzanie...
Role is intended to provide guidance, support, and resources for the GSS Leadership team and specific Service Owners through centralized organization of the business management processes focused on finance and people support. This role will constantly analyze our security portfolio needs in...
menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
1 dni
Opis Stanowiska: Tworzenie i zarządzanie bazami danych dla różnych rodzajów wydatków; Monitorowanie budżetu i analiza efektywności finansowej; Poszukiwanie sposobów na redukcję kosztów i eliminację niepotrzebnych wydatków; Analiza i kategoryzacja wydatków w celu wyłonienia ważnych...
Tworzenie i utrzymanie bazy danych dla zaplanowanych i nieoczekiwanych wydatków. Monitorowanie realizacji budżetu oraz efektywności finansowej. Poszukiwanie możliwości do redukcji kosztów i eliminacja zbędnych wydatków. Analiza i kategoryzacja wydatków w celu identyfikacji kluczowych...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379