CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania:
- Praca w jednym z działów: administracja, finanse i księgowość, HR, obsługa klienta, service desk - stanowiska z doświadczeniem oraz bez doświadczenia;
- Wprowadzanie danych do systemu;
- Odpowiadanie na pytania klientów zagranicznych i rozwiązywanie bieżących problemów;
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi;
- Utrzymywanie dokumentacji, przygotowywanie sprawozdań i raportów.
- Bardzo dobra znajomość wybranego języka europejskiego: fiński/francuski/hiszpański/niemiecki/portugalski (min. B2);
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. B1);
- Znajomość MS Office;
- Chęć rozwoju i pozyskiwania nowych umiejętności;
- Komunikatywność i umiejętność pracy w grupie.
- Pakiet szkoleń, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji;
- Pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, karta Multisport);
- Przejrzystą ścieżkę kariery;
- Stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę;
- Różnorodne projekty realizowane w międzynarodowym środowisku.