CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania:
- Praca w jednym z działów: administracja/finanse i księgowość/HR/obsługa klienta/service desk;
- Wprowadzanie danych do systemu, prowadzenie dokumentacji;
- Kontakt z klientami zagranicznymi;
- Nawiązywanie pozytywnych relacji biznesowych;
- Wsparcie procesów zachodzących w dziale.
- Bardzo dobra znajomość wybranego języka obcego: fiński, francuski, niderlandzki, niemiecki lub włoski (min. B2);
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. B1);
- Znajomość pakietu MS Office;
- Dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętność pracy w grupie;
- Doświadczenie mile widziane, lecz nie wymagane - stanowiska na różnym poziomie zaawansowania.
- Pakiet szkoleń, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji;
- Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, bilety do kina/teatru);
- Przejrzystą ścieżkę kariery;
- Stabilną pracę w międzynarodowym środowisku;
- Udział w różnorodnych projektach.