Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal. Przyjmowanie gości. Przegląd sal konferencyjnych, rekonfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC. Regularna kontrola czystości sal.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę pełny etat / część etatu
1 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
asystent umowa o pracę pełny etat 7 000 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Prezesa; koordynacje przepływu informacji pomiędzy Prezesem a pozostałymi działami w firmie i pozostałymi spółkami; samodzielne prowadzenie zleconych projektów; planowanie i organizacja wyjazdów służbowych i...
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Pracownik biurowy z językiem niemieckim (m/k)
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania:
Wsparcie dla działu zamówień, działu administracyjnego lub IT;
Klasyfikowanie produktów zgodnie z międzynarodową bazą;
Przygotowywanie dokumentów i zestawień;
Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym;
Współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2) w połączeniu z dobrą znajomością języka angielskiego (min. B1);
Dobre umiejętności analityczne;
Umiejętność pracy w zespole, silnie rozwinięte umiejętności komunikacyjne;
Chęć nauki, rozwoju;
Oferujemy:
Obecnie praca zdalna, od około marca praca w biurze w Poznaniu;
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
Nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji;
Atrakcyjne rynkowo wynagrodzenie;
Pakiet benefitów pozapłacowych m.in. karta sportowa, ubezpieczenie na życie.
Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal. Przyjmowanie gości. Przegląd sal konferencyjnych, rekonfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC. Regularna kontrola czystości sal.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę pełny etat / część etatu
1 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
asystent umowa o pracę pełny etat 7 000 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Prezesa; koordynacje przepływu informacji pomiędzy Prezesem a pozostałymi działami w firmie i pozostałymi spółkami; samodzielne prowadzenie zleconych projektów; planowanie i organizacja wyjazdów służbowych i...