młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej, dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, pobieranie płatności za usługi dodatkowe, promowanie i sprzedaż usług Medicover. Aplikuj jeżeli:...
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;
Na co dzień w naszym zespole:realizujemy zadania związane z terminowym utrzymaniem ciągłości pracy wysokonakładowych urządzeń do druku korespondencji i ich kopertowania,przetwarzamy i przygotowujemy dokumenty do druku i automatycznego kopertowania dla Klientów Banku oraz Spółek z Grupy...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
obsługa klientów; opracowywanie ofert handlowych; bieżące wsparcie w realizacji zamówień oraz wysyłek towarów; bieżąca współpraca z innymi działami w firmie; kontrola i archiwizacja dokumentacji; koordynacja montaży;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
11 dni
Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....
Headhunters Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia), działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego Klienta, międzynarodowej korporacji, działającego na rynku ponad 50 lat, do pracy stałej poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:
Pracownik biurowy z jęz. niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Obowiązki:
odpowiadanie na mailowe i telefoniczne zapytania klientów niemieckojęzycznych
Wymagania:
znajomości języka niemieckiego na poziomie B2 w piśmie i co najmniej na poziomie B1 w mowie
otwartości i komunikatywności
chęci i motywacji do pracy i rozwoju
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie będącej międzynarodową korporacją
możliwość rozpoczęcia kariery w środowisku wielokulturowym w młodym zespole
atrakcyjne wynagrodzenie
możliwość pracy z językiem niemieckim i podnoszenia kwalifikacji
pracę w centrum Szczecina
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej, dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, pobieranie płatności za usługi dodatkowe, promowanie i sprzedaż usług Medicover. Aplikuj jeżeli:...
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;
Na co dzień w naszym zespole:realizujemy zadania związane z terminowym utrzymaniem ciągłości pracy wysokonakładowych urządzeń do druku korespondencji i ich kopertowania,przetwarzamy i przygotowujemy dokumenty do druku i automatycznego kopertowania dla Klientów Banku oraz Spółek z Grupy...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
obsługa klientów; opracowywanie ofert handlowych; bieżące wsparcie w realizacji zamówień oraz wysyłek towarów; bieżąca współpraca z innymi działami w firmie; kontrola i archiwizacja dokumentacji; koordynacja montaży;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
11 dni
Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....