CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania:
Wykonywanie zadań organizacyjno-administracyjnych
Wsparcie organizacyjne dla pracowników firmy
Stały kontakt w języku obcym w celu weryfikowania poprawności dokumentacji, wprowadzania danych do systemu i wsparcia zadań administracyjnych innych jednostek
Współpraca na szczeblu międzynarodowym z oddziałami firmy za granicą
Sporządzanie zestawień oraz raportów
Gotowość do dalszego rozowju i poszerzania kompetencji w ramach struktur firmy
Wymagania:
Dobry poziom znajomość języka angielskiego;
Płynność w używaniu j. włoskiego
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (z dyspozycyjnością do pracy na cały etat);
Doświadczenie w pracy w administracji/obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem;
Znajomość pakietu MS Office;
Oferujemy:
Pełne wyzwań, międzynarodowe środowisko pracy;
Pracę na cały etat (umowa o pracę);
Możliwość dalszego rozwoju i poszerzania kompetencji w ramach struktur firmy;
Atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet benefitów (ubezpieczenie, karta sportowa, vouchery na lunch itp);