Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami.
Obecnie zarządzamy 4700 procesami w 30 językach, poprzez sieć ponad 70 centrów operacyjnych w 20 krajach.
Współpracujemy z klientami z listy Fortune Global 500 i poza nią, oraz zatrudniamy ponad 77 000 osób w ponad 20 krajach, z kluczowymi biurami w Nowym Jorku, Palo Alto, Londynie i Delhi.
Nasi klienci to firmy w różnych branż, takich jak motoryzacja, bankowość i finanse, ubezpieczenia, produkcja, branża farmaceutyczna, telekomunikacja i logistyka.
Zapewniamy bezproblemowy serwis z naszych globalnych centrów, aby zaspokoić cele biznesowe, kulturowe oraz językowe naszych klientów.
Jesteśmy znani z generowania wpływu. Jeśli chcesz poznać nas lepiej odwiedź nas na www.genpact.com.
Dołącz do nas!
- Przetwarzanie zamówień i wprowadzanie ich do systemu
- Weryfikacja zamówień, rozwiązywanie bieżąch problemu
- Ogólna administracja obejmująca obsługę plików zmówień
- Wsparcie zespołu w zakresie obiegu dokumentacji dotyczącej zamówień
- Współpraca z innymi zespołami, min. działem obsługi klienta
- Dobra znajomość j. włoskiego (min.B1)
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego
- Dyspozycyjność 20 godz/tyg
- Znajomość MS Office (w szczególności Excel);
- Analityczne podejście i chęć dalszej nauki;
- Umiejętność pracy w grupie, komunikacji;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Umowa na czas okreśony 6 miesięcy
- Możliwość uczestnictwa w nowych projektach
- Praca w międzynarodowym środowisku
- Możliwość rozwoju;
Genpact is an Equal Opportunity Employer and considers applicants for all positions without regard to race, color, religion or belief, sex, age, national origin, citizenship status, marital status, military/veteran status, genetic information, sexual orientation, gender identity, physical or mental disability or any other characteristic protected by applicable laws. Genpact is committed to creating a dynamic work environment that values diversity and inclusion, respect and integrity, customer focus, and innovation. For more information, visit www.genpact.com. Follow us on Twitter, Facebook, LinkedIn, and YouTube.
As an Equal Opportunity Employer – we encourage you to apply to this opening position(s) with your preferred CV format. Please note that Genpact does not impose any CV format nor do we require you to enclose, a photograph to your CV as part of the application process. It is the candidate’s absolute discretion if he/she chooses to upload a CV with or without a photograph enclosed.