Miejsca pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności.
Obecnie dla naszego Klienta MGS poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Pracownik biurowy z j. hiszpańskim (również z orzeczeniem)
Zadania:
- Obowiązki związane z podpisywaniem, skanowaniem, wprowadzaniem dokumentów do systemu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji – dokumentacja dotyczy pracowników hiszpańskojęzycznych
- Obsługa administracyjna pracowników tymczasowych w języku hiszpańskim (pomoc przy wypełnianiu dokumentów)
- Kontakt bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny z pracownikami w języku hiszpańskim
Wymagania:
- Mile widziana znajomość pakietu MS Office, w szczególności umiejętność pracy w programach Excel i Word
- Komunikatywna znajomość języka hiszpańskiego (min. B1)
- Kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne
- Rzetelność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu zadań
- Pozytywna energia i zaangażowanie w wykonywaną pracę
Oferta:
- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju poprzez udział w ciekawych projektach
- Praca w przyjaznej atmosferze, w organizacji nastawionej na otwartą komunikację i realizację interesujących zadań
- Różnorodne benefity socjalne – dofinansowanie zajęć sportowych, opieki medycznej oraz ubezpieczenie grupowe na życie i inne
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysłanie CV.
Jednocześnie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.