Zadania: Praca na tym stanowisku będzie polegała na wsparciu biura w obowiązkach administracyjnych; Zarządzanie i archiwizowanie bieżącej dokumentacji: segregowanie dokumentów, układanie w segregatorach, przygotowywanie dokumentów do inwentaryzacji oraz niszczenia; Zadania związane z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Twój zakres obowiązków wsparcie działań działu import-export; wyszukiwanie nowych kontrahentów; realizacja procesu zamówień wg przyjętych procedur; kompletowanie dokumentacji w firmie zgodnie z ustanowionymi procedurami; przyjmowanie zleceń i wprowadzanie ich w proces realizacji;...
Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
8 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zadania: Wyszukiwanie i weryfikacja potencjalnych klientów na rynku, Sporządzanie zestawień z wyników sprzedażowych, Administracja projektami od zamówienia do sprzedaży.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Kontaktowanie się z klientem, organizowanie wysyłek oraz planowanie odbiorów z systemem FCA; Zarządzanie obiegiem dokumentacji: wystawianie faktur w systemie SAP oraz archiwizacja dokumentów; Wymagania: Wykształcenie wyższe (lub w...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;
W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Pracownik Biurowy z j. francuskim
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: PB/AG
Zadania:
kontakt z Klientami, wsparcie pod kątem zgłoszeń,
wprowadzanie danych oraz zarządzanie bazą informacji w systemie,
przygotowywanie prostych raportów i sprawozdań,
współpraca z innymi działami firmy w zakresie bieżących zapytań klientów.
Wymagania:
dobra znajomość języka francuskiego,
komunikatywna znajomość języka angielskiego,
mile widziane doświadczenie w pracy w kontakcie z Klientem,
komunikatywność,
umiejętność pracy w zespole,
chęć rozwoju w międzynarodowym środowisku.
Firma oferuje:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
pracę w międzynarodowym środowisku,
atrakcyjny pakiet benefitów,
możliwość rozwoju w ramach struktury firmy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Zadania: Praca na tym stanowisku będzie polegała na wsparciu biura w obowiązkach administracyjnych; Zarządzanie i archiwizowanie bieżącej dokumentacji: segregowanie dokumentów, układanie w segregatorach, przygotowywanie dokumentów do inwentaryzacji oraz niszczenia; Zadania związane z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Twój zakres obowiązków wsparcie działań działu import-export; wyszukiwanie nowych kontrahentów; realizacja procesu zamówień wg przyjętych procedur; kompletowanie dokumentacji w firmie zgodnie z ustanowionymi procedurami; przyjmowanie zleceń i wprowadzanie ich w proces realizacji;...
Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
8 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zadania: Wyszukiwanie i weryfikacja potencjalnych klientów na rynku, Sporządzanie zestawień z wyników sprzedażowych, Administracja projektami od zamówienia do sprzedaży.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Kontaktowanie się z klientem, organizowanie wysyłek oraz planowanie odbiorów z systemem FCA; Zarządzanie obiegiem dokumentacji: wystawianie faktur w systemie SAP oraz archiwizacja dokumentów; Wymagania: Wykształcenie wyższe (lub w...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;