Ogłoszenie numer: 3097514, z dnia 2020-02-12
Hosten Polska to producent najwyższej jakości profili oraz systemów osłonowych z PVC i aluminium o ugruntowanej pozycji na rynku polskim i europejskim. To przedsiębiorstwo tworzone i zarządzane przez ludzi z pasją. Efektem tej pasji jest gama doskonałych produktów i niezwykle dynamiczny rozwój firmy.
Pracownik biurowy z biegłą znajomością języka angielskiego
Miejsce pracy: Radom
Nr Ref.: PB/02/2020
Opis stanowiska
- Kontakt mailowy, telefoniczny oraz osobisty z kontrahentami, głównie w języku angielskim
- Sporządzanie dokumentów firmowych, raportów, sprawozdań i zestawień dla Zarządu
- Nadzorowanie obiegu dokumentacji
- Dbanie o sprawny przepływ informacji
- Organizowanie delegacji i wyjazdów służbowych – krajowych i zagranicznych
- Organizacja i koordynacja spotkań Zarządu
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Obsługiwanie urządzeń biurowych
- Inne prace zlecone przez Zarząd
Wymagania
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – WARUNEK KONIECZNY
- Dyspozycyjność, gotowość do częstych wyjazdów służbowych
- Czynne prawo jazdy kategorii B
- Wykształcenie min. średnie
- Znajomość pakietu Office i obsługi sprzętów biurowych
- Umiejętność redagowania pism
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Umiejętność ustalania priorytetów
- Samodzielność
- Wielozadaniowość
- Wysoka kultura osobista
- Komunikatywność
Oferujemy
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość nieustającego rozwoju
- Pracę pełną wyzwań
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.