PGE Polska Grupa Energetyczna S.A., jedna z największych firm sektora elektroenergetycznego w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
- weryfikacja i wprowadzanie danych do pliku Excel, w tym weryfikacja kompletności dokumentów oraz prowadzenie zestawienia,
- skanowanie dokumentacji i jej porządkowanie zgodnie z wyznaczonym standardem,
- testowanie narzędzia IT dla dokumentów systemu zarządzania,
- wsparcie przy przygotowywaniu dokumentacji,
- wsparcie przy przygotowywaniu spotkań,
- wsparcie przy przygotowywaniu materiałów do szkoleń,
- porządkowanie dokumentacji.
Profil idealnego kandydata:
- Doświadczenie w pracy biurowej, administracyjnej.
- Sprawności w obsłudze sprzętów i aplikacji biurowych (komputera, skaner, Adobe).
- Znajomość MS Excel, MS Office na poziomie pozwalającym na codzienną pracę (układ arkusza, wprowadzanie danych, tworzenie dokumentów).
- Zaangażowanie, dokładność i sumienność.
- Umiejętność pracy z dużą liczbą dokumentów.
- Samodzielność w działaniu, otwartość i dociekliwość w poszukiwaniu rozwiązań w sytuacjach nietypowych.
- Dyspozycyjność w wymiarze 40 godzin tygodniowo.
Ze swojej strony gwarantujemy:
- Umowę zlecenia na okres czterech miesięcy.
- Pracę we wspierającym zespole profesjonalistów.
- Przyjazną atmosferę w pracy.
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.