specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: obsługa klienta krajowego i zagranicznego, przyjmowanie i weryfikacja wpływających zamówień, sporządzanie zamówień wewnętrznych na podstawie zamówień od klientów, współpraca z magazynem w zakresie realizacji zamówień, współpraca z partnerami logistycznymi,...
Opis stanowiska check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
Zakres obowiązków: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
3 dni
Opis stanowiska: Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych. Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salkach konferencyjnych. Zgłaszanie awarii. Inne zadania biurowe zlecone przez przełożonego.
Jesteśmy otwarci na osoby pełne zapału i chętne do nauki, nawet jeśli nie masz jeszcze doświadczenia w branży. Dołącz do naszego zespołu w centrali aptek Gemini i rozwijaj się razem z nami. Szukamy ludzi, którzy są gotowi podjąć wyzwanie i zdobyć cenne umiejętności w dynamicznym...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
zarządzanie korespondencją, obsługa sekretariatu, sporządzanie pism oraz dokumentów, zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów oraz faktur, odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura, monitorowanie prowadzonych spraw, obsługa spotkań w biurze, prowadzenie spraw w systemie do...
Zadania: Obowiązki związane z podpisywaniem, skanowaniem, wprowadzaniem dokumentów do systemu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji – dokumentacja dotyczy pracowników hiszpańskojęzycznych Obsługa administracyjna pracowników tymczasowych w języku hiszpańskim (pomoc przy wypełnianiu...
Firma OPOLTRANS jest największym w Polsce dystrybutorem części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów użytkowych. Zajmuje się również sprzedażą naczep MEGA oraz jej podzespołów. Siedziba firmy wraz z magazynem centralnym mieści się w Brzeziu koło Opola. Nowoczesny magazyn, 100.000 pozycji magazynowych oraz flota ponad 300 samochodów zapewnia codzienne dostawy części zamiennych zgodnie z wymaganiami klientów pod wskazany adres. Sieć hurtowni rozmieszczona w dużych miastach Polski pozwala na szeroki obszar działania, a dobrze wyszkoleni handlowcy zapewniają profesjonalną obsługę klientów.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy i rozszerzeniem jej działalności, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik biurowy w Dziale Zaopatrzenia
Miejsce pracy: Brzezie k/Opola
Opis stanowiska:
Kontrola i uzupełnianie stanów magazynowych
Kontrola realizacji złożonych zamówień
Odpowiedzialność za zamówiony towar
Pozyskiwanie nowych dostawców i utrzymywanie kontaktów
Stała kontrola cen rynkowych
Praca biurowa w siedzibie firmy
Wymagania:
Wykształcenie min. średnie ( mile widziane mechaniczne )
Dyspozycyjność, zaangażowanie, umiejętności organizacyjne
Znajomość obsługi komputera i podstawowych programów (Word, Excel itp.)
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: obsługa klienta krajowego i zagranicznego, przyjmowanie i weryfikacja wpływających zamówień, sporządzanie zamówień wewnętrznych na podstawie zamówień od klientów, współpraca z magazynem w zakresie realizacji zamówień, współpraca z partnerami logistycznymi,...
Opis stanowiska check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
Zakres obowiązków: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
3 dni
Opis stanowiska: Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych. Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salkach konferencyjnych. Zgłaszanie awarii. Inne zadania biurowe zlecone przez przełożonego.
Jesteśmy otwarci na osoby pełne zapału i chętne do nauki, nawet jeśli nie masz jeszcze doświadczenia w branży. Dołącz do naszego zespołu w centrali aptek Gemini i rozwijaj się razem z nami. Szukamy ludzi, którzy są gotowi podjąć wyzwanie i zdobyć cenne umiejętności w dynamicznym...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
zarządzanie korespondencją, obsługa sekretariatu, sporządzanie pism oraz dokumentów, zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów oraz faktur, odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura, monitorowanie prowadzonych spraw, obsługa spotkań w biurze, prowadzenie spraw w systemie do...
Zadania: Obowiązki związane z podpisywaniem, skanowaniem, wprowadzaniem dokumentów do systemu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji – dokumentacja dotyczy pracowników hiszpańskojęzycznych Obsługa administracyjna pracowników tymczasowych w języku hiszpańskim (pomoc przy wypełnianiu...