Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;
Na co dzień w naszym zespole:realizujemy zadania związane z terminowym utrzymaniem ciągłości pracy wysokonakładowych urządzeń do druku korespondencji i ich kopertowania,przetwarzamy i przygotowujemy dokumenty do druku i automatycznego kopertowania dla Klientów Banku oraz Spółek z Grupy...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
12 dni
Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 godz.
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy,...
Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu – odbieranie/łączenie telefonów oraz przyjmowanie gości; obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej; organizacja spotkań; organizacja podróży służbowych pracowników firmy; współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, dostawcami...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Miejsce pracy: Warszawa DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Organizacja i archiwizacja dokumentacji biurowej, Zapewnienie kompleksowego wsparcia pracy biura Zarządu, Nadzór i koordynacja terminowego przepływu informacji i dokumentów, Składanie i koordynowanie zamówień na zaopatrzenie biurowe,...
Opis stanowiska Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji w Spółce, Organizacja spotkań kadry zarządzającej – przygotowanie stosownej dokumentacji, Obsługa korespondencji wychodzącej/przychodzącej, Sporządzanie raportów, sprawozdań, prezentacji na potrzeby kadry...
Pracownik biurowy w dziale spedycji międzynarodowej
Pracownik biurowy w dziale spedycji międzynarodowej
Agencja Pracy Czasowej TEMPUS A
Warszawa
praca stacjonarna
2978 dni temu
Tempus A Agencja Pracy Czasowej i Doradztwa Personalnego (KRAZ nr 493) istnieje od 2002 r. Zatrudnia pracowników stałych i tymczasowych dla dużych i średnich firm na terenie województwa łódzkiego oraz mazowieckiego. Obecnie poszukujemy osób zainteresowanych pracą tymczasową u naszego Klienta na stanowisku:
Pracownik biurowy w dziale spedycji międzynarodowej
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: PB/U
Opis stanowiska
Administracja zleceń transportowych
Przygotowywanie zestawień
Kontakt z Przewoźnikami celem nadzorowania procesu załadunków/dostaw
Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;
Na co dzień w naszym zespole:realizujemy zadania związane z terminowym utrzymaniem ciągłości pracy wysokonakładowych urządzeń do druku korespondencji i ich kopertowania,przetwarzamy i przygotowujemy dokumenty do druku i automatycznego kopertowania dla Klientów Banku oraz Spółek z Grupy...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
12 dni
Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 godz.
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy,...
Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu – odbieranie/łączenie telefonów oraz przyjmowanie gości; obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej; organizacja spotkań; organizacja podróży służbowych pracowników firmy; współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, dostawcami...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Miejsce pracy: Warszawa DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Organizacja i archiwizacja dokumentacji biurowej, Zapewnienie kompleksowego wsparcia pracy biura Zarządu, Nadzór i koordynacja terminowego przepływu informacji i dokumentów, Składanie i koordynowanie zamówień na zaopatrzenie biurowe,...
Opis stanowiska Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji w Spółce, Organizacja spotkań kadry zarządzającej – przygotowanie stosownej dokumentacji, Obsługa korespondencji wychodzącej/przychodzącej, Sporządzanie raportów, sprawozdań, prezentacji na potrzeby kadry...