Firma OPOLTRANS jest największym w Polsce dystrybutorem części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów użytkowych. Zajmuje się również sprzedażą naczep MEGA oraz jej podzespołów. Siedziba firmy wraz z magazynem centralnym mieści się w Brzeziu koło Opola. Nowoczesny magazyn, 100.000 pozycji magazynowych oraz flota ponad 300 samochodów zapewnia codzienne dostawy części zamiennych zgodnie z wymaganiami klientów pod wskazany adres. Sieć hurtowni rozmieszczona w dużych miastach Polski pozwala na szeroki obszar działania, a dobrze wyszkoleni handlowcy zapewniają profesjonalną obsługę klientów.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy i rozszerzeniem jej działalności, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
-
Zapewnienie sprawnej obsługi klientów
-
Monitorowanie procesu przebiegu reklamacji
-
Tworzenie i modyfikacja procedur reklamacyjnych
-
Raportowanie zgłoszeń reklamacyjnych
-
Wykształcenie min. średnie
-
Obsługa komputera, znajomość MS Office
-
Wysokie umiejętności interpersonalne
-
Mile widziana znajomość przepisów dot. Procedur reklamacyjnych
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Odpowiedzialną i ciekawą pracę