Pracownik biurowy w dziale finansowym
W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Jesteśmy obecni na polskim rynku od 27 lat i otworzyliśmy już 78 sklepów!
Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Średni staż w Ekipie Leroy Merlin wynosi 5 lat, a 99% osób jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę.
Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju.
Znajdź swoje miejsce w Ekipie!
- Chcesz zdobyć doświadczenie w pracy biurowej;
- Jesteś osobą dokładną, sumienną, rzetelnie wykonujesz swoje obowiązki;
- Znasz program MS Excel;
- Posiadasz wykształcenie średnie.
- Obsługa potwierdzeń sald dostawców;
- Archiwizacja dokumentów, obsługa codziennej poczty przychodzącej/wychodzącej;
- Wsparcie zespołu windykacji w codziennych czynnościach;
- Nadzór nad spływem potwierdzeń odbioru wezwań;
- Inne zadania ad-hoc zlecane przez Managera Działu Obsługi Finansowej Dostawców.
- Premię za progresję;
- Udział w wynikach i akcjonariat;
- Fundusz mieszkaniowy;
- Dofinansowanie do termomodernizacji;
- Ubezpieczenie grupowe;
- Prywatna opieka medyczna;
- eTutor - platforma do nauki języków obcych;
- Kafeteria benefitów MyBenefit;
- Rabat na zakupy;
- Telefon służbowy.
Poznaj
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono GROUPE ADEO. Obecnie jest to drugi w Europie i czwarty na świecie dystrybutor w tej branży.