Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Warszawa
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Devire (agencja pracy tymczasowej, numer certyfikatu 3260) to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry. Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Polsce, Niemczech oraz Czechach.
Naszym Klientem jest międzynarodowa Instytucja Finansowa oferująca usługi bankowości. Od 20 lat działa na rynku polskim wspierając branżę motoryzacyjną. Organizacja została wyróżniona jako jedno z Najlepszych Miejsc Pracy w 2019 roku w plebiscycie Great Place to Work.
Poszukujemy Pracownika Biurowego/ Młodszego Opiekuna Klienta odpowiedzialnego za zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta korzystającego z usług finansowych Firmy. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmowała się odbieraniem połączeń przychodzących, prowadzeniem korespondencji mailowej, zarządzaniem danymi w systemach finansowych oraz pracami administracyjno-biurowymi.
Jest to idealna oferta dla osób chcących rozpocząć karierę w branży finansowej!
Nasz Klient zapewnia:
- Biuro w świetnej lokalizacji - Centrum Warszawy (Śródmieście),
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych (8-16/10-18),
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Realne możliwość rozwoju i awansu,
- Pracę w silnej i dynamicznej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Pozytywną atmosferę pracy.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin,
- Status studenta (mile widziany),
- Pierwsze doświadczenia w pracy biurowej najelpiej związanej z finansami/bankowością/call centre,
- Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- Zaangażowanie i chęć nauki.