Ogłoszenie numer: 931484, z dnia 2016-01-11
Dystrybutor odzieży promocyjnej dla firm. Działalność prowadzona od ponad 15 lat. Jeden z czołowych dystrybutorów najlepszych marek odzieży promocyjnej, posiadający zaplecze magazynowe i produkcyjne.
Pracownik Biurowy/Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- dbanie o obieg dokumentów w firmie
- kontrolowanie płatności klientów
- wpisywanie faktur dostawców
- wystawianie faktur odbiorców
- monitorowanie zaopatrzenia biura
- ogólne prace sekretarsko-biurowe
Wymagania
- zdolności komunikacyjne
- dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu Office
- znajomość programu Symfonia Handel będzie dodatkowym, ważnym atutem
- dobra organizacja stanowiska pracy
- dokładność i rzetelność w realizacji wyznaczonych zadań
Oferujemy
- stabilną pracę w rozwijającej się firmie
- stałe godziny pracy (poniedziałek piątek, 8.30 16.30)
- dobry dojazd (blisko stacji metra, wiele linii tramwajowych i autobusowych)
- bardzo dobrą atmosferę w pracy
- umowę o pracę na zastępstwo, do kwietnia 2017 r., z opcją przedłużenia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.