specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Poszukujemy operatywnej osoby ze znajomością języka rosyjskiego i polskiego do prac biurowych, do współpracy z firmami polskimi i zagranicznymi. Znajomość podstaw logistycznych jest mile widziane.
Zakres obowiązków: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
6 dni
Opis stanowiska: Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych. Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salkach konferencyjnych. Zgłaszanie awarii. Inne zadania biurowe zlecone przez przełożonego.
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie część etatu
8 godz.
Coś o Tobie: dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem; jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu; wyróżniasz się inicjatywą i odpowiedzialnością; jesteś dyspozycyjny/a, również do pracy w soboty;
Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
OPIS STANOWISKA: zarządzanie kalendarzem oraz organizacji spotkań biznesowych Dyrektora, zapewnienie sprawnej i terminowej obsługi spraw zleconych przez Dyrektora, koordynowanie projektów w zakresie zleconym przez Dyrektora, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentacji,...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Zakres obowiązków: Wsparcie Zespołu Sprzedaży w procesie sprzedażowym związanym z przygotowaniem dokumentów; Weryfikacja i kontrola jakości przygotowanych dokumentów przez zespół sprzedaży; Przygotowanie krótkich analiz, ofert sprzedaży, umów i aneksów sprzedaży; Wprowadzanie danych...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Opis stanowiska: Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej w procedurach sprzedażowych; Monitorowanie oraz sprawdzanie jakości dokumentów sporządzanych przez dział sprzedaży; Tworzenie analiz rynkowych, projektowanie ofert handlowych oraz redagowanie umów i załączników; Zarządzanie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Opis stanowiska Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego; Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych; Potwierdzanie dostępności towarów; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami. Realizacja i monitorowanie zamówień. Fakturowanie realizowanych zamówień. Wystawianie...
Pracownik Biurowy / Obsługa Delegacji Zagranicznych
Pracownik Biurowy / Obsługa Delegacji Zagranicznych
Agencja CAPITAL
Warszawa
praca stacjonarna
4665 dni temu
Jako agencja pracy, szukamy kandydatek/kandydatów do pracy dla dużej firmy usługowej na stanowisko:
Pracownik Biurowy / Obsługa Delegacji Zagranicznych
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Nr Ref.: BIURO.
Jest to praca od zaraz z możliwością pracy na dłużej w dni robocze od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin. Praca odbywa się w ramach outsourcingu, tzn. pracownik podpisuje umowę z Agencją, a zostaje oddelegowany do pracy u Pracodawcy Użytkownika. Pracodawca ma swoją siedzibę w Warszawie.
Obowiązki na tym stanowisku są następujące:
realizacja prac związanych z organizacją i obsługą delegacji zagranicznych;
planowanie i organizacja konferencji;
rezerwcja hoteli i biletów;
rozliczanie delegacji;
prowadzenie korespondencji.
Wymagania:
wykształcenie wyższe, minimum licencjat;
konieczna dobra znajomość j. angielskiego,
dobra znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych;
mile widziana dodatkowo znajomość j. francuskiego;
doświadczenie minimum rok na takim lub podobnym stanowisku;
dokładność i systematyczność, dobra organizacja pracy;
Wynagrodzenie : 16 zł - 23 zł brutto( w zależności od kwalifikacji) za każdą przepracowaną godzinę i pracę w znanej międzynarodowej firmie.
Aby dokumenty mogły wziąć udział w procesie rekrutacyjnym, proszę do aplikacji dołączyć zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Agencję Capital.
Treść oświadczenia jest następująca:
"Wyrażam zgodę na pozostawienie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w bazie danych Agencji Capital z siedzibą w Warszawie przy ul. Orzyckiej 24 m. 7 oraz na przetwarzanie ich dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.97 r. (Dz. U.z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/zostałam poinformowany/poinformowana o przysługującym mi prawie do wglądu, poprawiania i usunięcia moich danych osobowych, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne."
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi osobami.
Przesłanych aplikacji nie zwracamy.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Poszukujemy operatywnej osoby ze znajomością języka rosyjskiego i polskiego do prac biurowych, do współpracy z firmami polskimi i zagranicznymi. Znajomość podstaw logistycznych jest mile widziane.
Zakres obowiązków: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
6 dni
Opis stanowiska: Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych. Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salkach konferencyjnych. Zgłaszanie awarii. Inne zadania biurowe zlecone przez przełożonego.
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie część etatu
8 godz.
Coś o Tobie: dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem; jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu; wyróżniasz się inicjatywą i odpowiedzialnością; jesteś dyspozycyjny/a, również do pracy w soboty;
Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
OPIS STANOWISKA: zarządzanie kalendarzem oraz organizacji spotkań biznesowych Dyrektora, zapewnienie sprawnej i terminowej obsługi spraw zleconych przez Dyrektora, koordynowanie projektów w zakresie zleconym przez Dyrektora, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentacji,...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Zakres obowiązków: Wsparcie Zespołu Sprzedaży w procesie sprzedażowym związanym z przygotowaniem dokumentów; Weryfikacja i kontrola jakości przygotowanych dokumentów przez zespół sprzedaży; Przygotowanie krótkich analiz, ofert sprzedaży, umów i aneksów sprzedaży; Wprowadzanie danych...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Opis stanowiska: Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej w procedurach sprzedażowych; Monitorowanie oraz sprawdzanie jakości dokumentów sporządzanych przez dział sprzedaży; Tworzenie analiz rynkowych, projektowanie ofert handlowych oraz redagowanie umów i załączników; Zarządzanie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Opis stanowiska Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego; Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych; Potwierdzanie dostępności towarów; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami. Realizacja i monitorowanie zamówień. Fakturowanie realizowanych zamówień. Wystawianie...