Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Grupa Outworking   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa   28,10 - 38,94 zł brutto/godz.
    19 godz.
    Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
  • Asystentka / Asystent ds. Obsługi Pacjenta

    Medicover Sp. z o.o.   Szczecin, ul. Malczewskiego 26    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej, dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, ​ pobieranie płatności za usługi dodatkowe, promowanie i sprzedaż usług Medicover. Aplikuj jeżeli:​...
  • Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 dni
    O zespole: Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 600 zł brutto/mies.
    5 dni
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Pracownik Biurowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą
  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
  • Pracownik ds. Obsługi Zamówień

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Stare Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
  • Pracownik biurowy

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Stare Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
  • Pracownik ds. wsparcia administracyjnego z językiem angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;
  • Pracownik biurowy

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    obsługa klientów; opracowywanie ofert handlowych; bieżące wsparcie w realizacji zamówień oraz wysyłek towarów; bieżąca współpraca z innymi działami w firmie; kontrola i archiwizacja dokumentacji; koordynacja montaży;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Szczecin Pracownik Biurowy Szczecin
Pracownik Biurowy/ Konsultant ds. Obsługi Klienta Zagranicznego

Pracownik Biurowy/ Konsultant ds. Obsługi Klienta Zagranicznego

IDEA HR Doradztwo Personalne s.c.
Szczecin
praca stacjonarna
3077 dni temu

Ogłoszenie numer: 1145133, z dnia 2016-06-17

IDEA HR Doradztwo Personalne (nr agencji 10618) świadczy wysokiej jakości usługi z zakresu rekrutacji stałych, pracy tymczasowej, szkoleń i coachingu oraz doradztwa HR.

Obecnie dla naszego klienta, firmy produkcyjnej w Szczecinie, poszukujemy odpowiednich osób na stanowisko:

Pracownik Biurowy/ Konsultant ds. Obsługi Klienta Zagranicznego

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

• Doradztwo w zakresie oferowanych w sieci produktów z branży osłon okiennych
• Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych
• Rozpatrywanie i wyjaśnianie reklamacji
• Wyjaśnianie nieścisłości w zamówieniach
• Sporządzanie ofert handlowych
• Wydawanie zleceń produkcyjnych
• Współkoordynacja działań marketingowych

Wymagania

• Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (minimum poziom B2)
• Znajomość obsługi programów komputerowych: MS Office (Excel, Word, Power Point)
• Dokładność i sumienność
• Umiejętność pracy w zespole
• Wielozadaniowość oraz odporność na stres

Oferujemy

• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
• Dobrą atmosferę pracy sprzyjającą dłużej współpracy
• Pakiet szkoleń w zakresie produkowanych osłon okiennych
• Realną możliwość rozwoju zawodowego
• Dofinansowanie do karty FitProfit

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Grupa Outworking   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa   28,10 - 38,94 zł brutto/godz.
    19 godz.
    Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
  • Asystentka / Asystent ds. Obsługi Pacjenta

    Medicover Sp. z o.o.   Szczecin, ul. Malczewskiego 26    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej, dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, ​ pobieranie płatności za usługi dodatkowe, promowanie i sprzedaż usług Medicover. Aplikuj jeżeli:​...
  • Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 dni
    O zespole: Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 600 zł brutto/mies.
    5 dni
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Pracownik Biurowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą
  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
  • Pracownik ds. Obsługi Zamówień

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Stare Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
  • Pracownik biurowy

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Stare Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
  • Pracownik ds. wsparcia administracyjnego z językiem angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;
  • Pracownik biurowy

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    obsługa klientów; opracowywanie ofert handlowych; bieżące wsparcie w realizacji zamówień oraz wysyłek towarów; bieżąca współpraca z innymi działami w firmie; kontrola i archiwizacja dokumentacji; koordynacja montaży;