specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Kompleksowe szkolenie wprowadzające (6 tygodni), zapewniające znajomość produktów i procedur. Obsługa przychodzących połączeń od klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych produktów Vodafone. Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów. Dokumentowanie zgłoszeń...
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
asystent umowa zlecenie / o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa sekretariatu firmy; Obsługa klientów; Wystawianie faktur Obsługa kasy fiskalnej; Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami; Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji; Sporządzanie zapotrzebowania na materiały...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
Heisterkamp Transport od 30 lat rozwijamy się bardzo dynamicznie. W chwili obecnej nasza flota liczy 1000 aut, natomiast liczba pracowników zwiększyła się do 1600 osób. Nasza główna siedziba mieści się w Oldenzaal a na przestrzeni lat powstały kolejne bazy w Gent, Trier, Travemünde oraz w Szczecinie
W dalszym ciągu mamy jasno sprecyzowane plany na przyszłość: „Zależy nam na tym, aby każdy kolejny rok był lepszy od poprzedniego. Chcemy rozrastać się wspólnie z naszymi klientami, aby móc ich obsługiwać na poziomie, do którego ich przyzwyczailiśmy”.
Jeżeli
Jesteś absolwentem uczelni wyższej bądź studiujesz zaocznie, posługujesz się językiem niemieckim w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie, znajomość branży transportowej nie jest Ci obca dołącz do nas.
Obecnie do naszej filii w Szczecinie poszukujemy dwóch osób na stanowisko:
Pracownik biurowy - Fakturzysta/tka
Opis stanowiska
kontrolowanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do wystawiania faktur
przygotowywanie faktur rozliczeniowych dla naszych klientów
wprowadzanie faktur do systemu informatycznego
obliczanie tras kierowców
efektywna komunikacja z klientami oraz kierowcami
Oferujemy:
zróżnicowaną i pełną wyzwań pracę w największej firmie truckingowej w Europie
system pracy od poniedziałku do piątku
szkolenie z zakresu zasad fakturowania
prace w młodym i dynamicznym zespole
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie
Wymagamy:
komunikatywna znajomości języka niemieckiego i/ lub angielskiego w mowie i piśmie
bardzo dobrej znajomości Pakietu MS-Office
zorientowania na klienta i profesjonalne podejście do powierzanych zadań
dokładność i skrupulatność
wysokie umiejętności organizacyjne
umiejętność efektywnej współpracy z zespołem
umiejętność ustalania priorytetów
umiejętności wykonywania czynności pod presją czasu
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Kompleksowe szkolenie wprowadzające (6 tygodni), zapewniające znajomość produktów i procedur. Obsługa przychodzących połączeń od klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych produktów Vodafone. Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów. Dokumentowanie zgłoszeń...
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
asystent umowa zlecenie / o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa sekretariatu firmy; Obsługa klientów; Wystawianie faktur Obsługa kasy fiskalnej; Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami; Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji; Sporządzanie zapotrzebowania na materiały...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.