Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik Biurowy Dział Reklamacji

Larix Sp. S.K.A.
Buczkowice, koło Bielska-Białej
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
30 dni temu
Larix S.K.A.

Nasza firma, będąca wyłącznym dystrybutorem marek takich jak: Uvex, BBB, Buff, Osprey, Camelbak, Viking, BCA, K2, Trezeta, Meindl, Sea to Summit, Reusch, Super Natural, Silvini, Odlo, Zero C, Killtec,  Protest, Reima, Street Surfing:

poszukuje osoby na stanowisko:
Pracownik Biurowy Dział Reklamacji
Miejsce pracy Buczkowice koło Bielska-Białej.

Zakres obowiązków:
  • Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów.
  • Realizowanie procedur działu reklamacji.
  • Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej.
  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy.
  • Umiejętność redagowania pism.
  • Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami firmy.
  • Rozliczanie reklamacji z dostawcami.
Nasze wymagania:
  • Rzetelność i odpowiedzialność.
  • Chęć do nauki i podejmowania wyzwań.
  • Umiejętności interpersonalne oraz zdolności negocjacyjne.
  • Znajomość środowiska Office 365.
  • Wykształcenie min. Średnie.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w dziale reklamacji.
  • Znajomość aktualnych przepisów prawa w zakresie gwarancji, reklamacji oraz zwrotów towarów.
Dodatkowym atutem:
  • Znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
  • umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • swobodę w osiąganiu rezultatów pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego.
WYMAGANE DOKUMENTY:
  • CV (zgodnie z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV i liście motywacyjnym.
  • W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Larix SKA prosimy o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Larix Spółka Jawna przez okres najbliższych 12 miesięcy.

Oświadczenia, o których mowa w punkcie „Wymagane dokumenty” w pozycjach 2. i 3. mogą być zawarte w dokumencie CV w następujący sposób:

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV w aktualnym procesie rekrutacji.”
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Larix SKA przez okres najbliższych 12 miesięcy.”
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...