Pracownik Biurowy Dział Reklamacji

Larix Sp. S.K.A.
Buczkowice, koło Bielska-Białej
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
3 godz. temu
Larix S.K.A.

Nasza firma, będąca wyłącznym dystrybutorem marek takich jak: Uvex, BBB, Buff, Osprey, Camelbak, Viking, BCA, K2, Trezeta, Meindl, Sea to Summit, Reusch, Super Natural, Silvini, Odlo, Zero C, Killtec,  Protest, Reima, Street Surfing:

poszukuje osoby na stanowisko:
Pracownik Biurowy Dział Reklamacji
Miejsce pracy Buczkowice koło Bielska-Białej.

Zakres obowiązków:
  • Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów.
  • Realizowanie procedur działu reklamacji.
  • Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej.
  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy.
  • Umiejętność redagowania pism.
  • Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami firmy.
  • Rozliczanie reklamacji z dostawcami.
Nasze wymagania:
  • Rzetelność i odpowiedzialność.
  • Chęć do nauki i podejmowania wyzwań.
  • Umiejętności interpersonalne oraz zdolności negocjacyjne.
  • Znajomość środowiska Office 365.
  • Wykształcenie min. Średnie.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w dziale reklamacji.
  • Znajomość aktualnych przepisów prawa w zakresie gwarancji, reklamacji oraz zwrotów towarów.
Dodatkowym atutem:
  • Znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
  • umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • swobodę w osiąganiu rezultatów pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego.
WYMAGANE DOKUMENTY:
  • CV (zgodnie z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV i liście motywacyjnym.
  • W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Larix SKA prosimy o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Larix Spółka Jawna przez okres najbliższych 12 miesięcy.

Oświadczenia, o których mowa w punkcie „Wymagane dokumenty” w pozycjach 2. i 3. mogą być zawarte w dokumencie CV w następujący sposób:

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV w aktualnym procesie rekrutacji.”
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Larix SKA przez okres najbliższych 12 miesięcy.”
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

LARIX JANUSZ PIEŁA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA

LARIX S.K.A. - przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji rynkowej, działające od ponad 25 lat w branży outdoorowo-sportowej.

Wyłączny dystrybutor na terenie Polski takich marek jak: Uvex, Odlo, Reusch, Meindl, K2, BCA, Silvini, Killtec, Protest, Sea To Summit, Camelbak, Reima, Osprey, Super Natural, 0CShoes, BBB, Trezeta.

Właściciel marki Viking.

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. reklamacji

    VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.   Teresin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji, Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji, Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,...
  • Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

    Zoeller Tech Sp. z o.o.   Rekowo Górne, k. Redy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres Twoich obowiązków: przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów; raportowanie i koordynacja działań po reklamacyjnych; organizowanie spotkań poreklamacyjnych; inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych; prowadzenie dokumentacji jakościowej; kontakt z klientem, prowadzenie...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    21 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    21 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Regionalny Opiekun Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zadania Regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z Klientami firmy (dywizja matowo-higieniczna), budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o jak najlepszy poziom obsługi klientów, Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się klientów ze współpracy z Firmą, renegocjowanie...
  • Regionalny Opiekun Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   lubuskie    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zadania Regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z Klientami firmy (dywizja matowo-higieniczna), budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o jak najlepszy poziom obsługi klientów, Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się klientów ze współpracy z Firmą, renegocjowanie...
  • Regionalny Opiekun Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zadania Regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z Klientami firmy (dywizja matowo-higieniczna), budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o jak najlepszy poziom obsługi klientów, Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się klientów ze współpracy z Firmą, renegocjowanie...