Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia.
Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 17 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Szukasz stałej pracy na dobrych warunkach? Zgłoś swoją kandydaturę już dziś!
Na czym polega praca?
Na kontakcie telefonicznym z klientem (tylko połączenia przychodzące, bez sprzedaży) oraz obsłudze systemu komputerowego. Rozmowy polegają na przyjmowaniu zgłoszeń szkód oraz na obsłudze klientów, których sprawy są już w trakcie realizacji.
Kogo szukamy?
- Studentów zaocznych lub osób które mają wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Ekonomia, Finanse, Prawo, Administracja, Zarządzanie, Marketing oraz Techniczne).
- Osoby, która jest elokwentna, kulturalna i włada poprawną polszczyzną.
- Osoby, która jest komunikatywna i potrafi z empatią i indywidualizmem spojrzeć na każdego klienta.
Co dla Ciebie?
- Stała, pełnoetatowa praca na dobrych warunkach (umowa o pracę – zatrudnienie nie przez agencję!).
- Realna możliwość szybkiego awansu - czekają na Ciebie między innymi takie stanowiska jak : trener, mentor, kierownik działu.
- Atrakcyjne stałe wynagrodzenie + system prowizyjny.
- Kurs przygotowujący do pracy. Możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych.