specjalista junior / mid umowa o pracę tymczasową pełny etat 4 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Do podstawowych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało m.in.: obsługa administracyjna projektów badawczych WZNJ, prowadzenie rejestru wydatków z budżetu WZNJ, kontrola administracyjna strony internetowej WZNJ, obsługa administracyjna współpracy WZNJ z uczelniami, szkołami i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 godz.
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Zakładu Ratownictwa Medycznego (poczta wychodząca i przychodząca, telefony, e-maile), kompleksowa obsługa studentów, w tym m.in.: przygotowanie karty studenta, teczek dla poszczególnych grup studenckich,...
PKO Bank PolskiGdynia, Jerzego Waszyngtona 17
praca hybrydowa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
24 godz.
Na co dzień w naszym zespole: obsługujesz wypowiedzenia umów kredytowych oraz umów restrukturyzacyjnych, kompletujesz dokumentację związaną z wysyłką wypowiedzeń oraz wezwań do zapłaty, wspierasz inne biura w realizacji czynności związanych z procesami przedsądowymi, obsługujesz...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zadania: wsparcie działu sprzedaży w codziennych zadaniach, prowadzenie procesu sprzedaży od momentu zamówienia do realizacji, przygotowywanie raportów z rynku, analiz i innych niezbędnych opracowań, tłumaczenie dokumentów z języka niemieckiego/angielskiego na polski i odwrotnie, stała...
Główne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów; Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprzęt...
Zakres obowiązków: Obsługa pracy biura, gości oraz klienta; Koordynacja zamówień i rozliczanie faktur; Dbanie o prawidłowy przebieg informacji i korespondencji;
Twój zakres obowiązków Planowanie i realizowanie zleceń spedycyjnych / około portowych; Współpraca i asystowanie pracy ze spedytorami, Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją operacyjną, Przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji (archiwizacja dokumentów) Działania w programie systemowym,...
Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce polskiego rynku Agencji Pracy. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 800 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 16 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Pracownik biurowy ds. likwidacji szkód
Miejsce pracy: Sopot
Nr ref.: PB/08/15
Szukasz stałej pracy na dobrych warunkach? Zgłoś swoją kandydaturę już dziś!
Na czym polega praca?
Na kontakcie telefonicznym z klientem (tylko połączenia przychodzące, bez sprzedaży) oraz obsłudze systemu komputerowego. Rozmowy polegają na przyjmowaniu zgłoszeń szkód oraz na obsłudze klientów, których sprawy są już w trakcie realizacji.
Kogo szukamy?
Studentów zaocznych lub osób które mają wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Ekonomia, Finanse, Prawo, Administracja, Zarządzanie, Marketing oraz Techniczne).
Osoby, która jest elokwentna, kulturalna i włada poprawną polszczyzną.
Osoby, która jest komunikatywna i potrafi z empatią i indywidualizmem spojrzeć na każdego klienta.
Co dla Ciebie?
Stała, pełnoetatowa praca na dobrych warunkach (umowa o pracę – zatrudnienie nie przez agencję!).
Realna możliwość szybkiego awansu - czekają na Ciebie między innymi takie stanowiska jak : trener, mentor, kierownik działu.
Atrakcyjne stałe wynagrodzenie + system prowizyjny.
Kurs przygotowujący do pracy. Możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych.
specjalista junior / mid umowa o pracę tymczasową pełny etat 4 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Do podstawowych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało m.in.: obsługa administracyjna projektów badawczych WZNJ, prowadzenie rejestru wydatków z budżetu WZNJ, kontrola administracyjna strony internetowej WZNJ, obsługa administracyjna współpracy WZNJ z uczelniami, szkołami i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 godz.
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Zakładu Ratownictwa Medycznego (poczta wychodząca i przychodząca, telefony, e-maile), kompleksowa obsługa studentów, w tym m.in.: przygotowanie karty studenta, teczek dla poszczególnych grup studenckich,...
PKO Bank PolskiGdynia, Jerzego Waszyngtona 17
praca hybrydowa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
24 godz.
Na co dzień w naszym zespole: obsługujesz wypowiedzenia umów kredytowych oraz umów restrukturyzacyjnych, kompletujesz dokumentację związaną z wysyłką wypowiedzeń oraz wezwań do zapłaty, wspierasz inne biura w realizacji czynności związanych z procesami przedsądowymi, obsługujesz...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zadania: wsparcie działu sprzedaży w codziennych zadaniach, prowadzenie procesu sprzedaży od momentu zamówienia do realizacji, przygotowywanie raportów z rynku, analiz i innych niezbędnych opracowań, tłumaczenie dokumentów z języka niemieckiego/angielskiego na polski i odwrotnie, stała...
Główne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów; Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprzęt...
Zakres obowiązków: Obsługa pracy biura, gości oraz klienta; Koordynacja zamówień i rozliczanie faktur; Dbanie o prawidłowy przebieg informacji i korespondencji;
Twój zakres obowiązków Planowanie i realizowanie zleceń spedycyjnych / około portowych; Współpraca i asystowanie pracy ze spedytorami, Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją operacyjną, Przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji (archiwizacja dokumentów) Działania w programie systemowym,...