młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Zakres obowiązków: wsparcie pracowników działu handlowego w obszarze administracyjnym, pomoc w przygotowaniu ofert handlowych i dokumentacji technicznej, bieżąca obsługa biura (prace administracyjne, korespondencja, wystawianie faktur, zakupy itp.), współpraca z innymi działami w firmie.
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: przyjmowanie dokumentów księgowych sprawdzonych pod względem merytorycznym, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja i ewidencja dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym, przygotowywanie przelewów i sprawdzanie ich...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: obsługę pasażerów i Klientów dworca w zakresie udzielania informacji na temat odjazdów i przyjazdów pociągów; udzielanie informacji o potencjalnej cenie połączeń oraz informacji o warunkach odbycia najszybszej i najtańszej...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: uczestnictwo we wstępnych negocjacjach handlowych w celu ewentualnego tworzenia lub weryfikacji planu ochrony fizycznej obiektu; kontrolowanie stanu zabezpieczenia obsługiwanych obiektów: odpowiedzialność za skuteczność i jakość wykonywanej pracy przez pracowników...
Zadania: Prowadzenie kalendarza i rejestru spraw sądowych; Wprowadzanie danych do systemów klientów; Kontakt z klientami kancelarii, sądami, czy organami administracji; Przygotowywanie raportów i zestawień; Praca z dokumentami (edycja, formatowanie dokumentów) Wsparcie administracyjne;...
Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym, wykonywanie bieżącej pracy Biura Zarządu.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
6 dni
Zakres obowiązków: Obsługa recepcji Rezerwacja sal konferencyjnych; Wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
Pracownik biurowy ds. dyspozycji zleceń telekomunikacyjnych
Pracownik biurowy ds. dyspozycji zleceń telekomunikacyjnych
Wadwicz Sp. z o.o.
Poznań
praca stacjonarna
2333 dni temu
„Wadwicz” to najstarsza Agencja Zatrudnienia w Polsce. Lata doświadczeń na rynku pracy pozwoliły nam wypracować dzisiejszy model współpracy, który na pierwszym miejscu stawia Pracownika. Naszym celem jest znaleźć dla Ciebie pracę, w której będziesz mógł realizować swoje marzenia i aspiracje. W tym celu współpracujemy z najlepszymi. Oferujemy Ci pracę na rzecz naszego Klienta – jednej z największych firm telekomunikacyjnych w kraju mając nadzieję, że znajdziesz w niej satysfakcję, stabilność i możliwość rozwoju.
Pracownik biurowy ds. dyspozycji zleceń telekomunikacyjnych
Miejsce pracy: Poznań
Twoja praca związana będzie z:
wprowadzaniem zamówień na usługi telekomunikacyjne oraz zgłoszeń awarii i usterek technicznych do odpowiednich systemów informatycznych zgodnie z obowiązującymi procesami i procedurami
modyfikacją i aktywacją usług szerokiego dostępu do Internetu oraz usług podstawowych
zapewnieniem prawidłowej i terminowej realizacji zleceń
analizą jakości wykonywanych czynności
Poszukujemy osób, które:
dobrze obsługują komputer
mają min. średnie wykształcenie
są gotowe do stałego pogłębiania wiedzy
są dyspozycyjne i gotowe do pracy zmianowej (biuro czynne 7 dni w tygodniu od 7-22)
mile widziane doświadczenie, wykształcenie lub zainteresowanie branżą telekomunikacyjną
Zapewniamy:
pracę biurową w branży telekomunikacyjnej
współpracę w oparciu o umowę zlecenie
wynagrodzenie 15,00 zł brutto/1h
dostęp do prywatnej opieki medycznej i obiektów sportowych
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Zakres obowiązków: wsparcie pracowników działu handlowego w obszarze administracyjnym, pomoc w przygotowaniu ofert handlowych i dokumentacji technicznej, bieżąca obsługa biura (prace administracyjne, korespondencja, wystawianie faktur, zakupy itp.), współpraca z innymi działami w firmie.
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: przyjmowanie dokumentów księgowych sprawdzonych pod względem merytorycznym, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja i ewidencja dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym, przygotowywanie przelewów i sprawdzanie ich...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: obsługę pasażerów i Klientów dworca w zakresie udzielania informacji na temat odjazdów i przyjazdów pociągów; udzielanie informacji o potencjalnej cenie połączeń oraz informacji o warunkach odbycia najszybszej i najtańszej...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: uczestnictwo we wstępnych negocjacjach handlowych w celu ewentualnego tworzenia lub weryfikacji planu ochrony fizycznej obiektu; kontrolowanie stanu zabezpieczenia obsługiwanych obiektów: odpowiedzialność za skuteczność i jakość wykonywanej pracy przez pracowników...
Zadania: Prowadzenie kalendarza i rejestru spraw sądowych; Wprowadzanie danych do systemów klientów; Kontakt z klientami kancelarii, sądami, czy organami administracji; Przygotowywanie raportów i zestawień; Praca z dokumentami (edycja, formatowanie dokumentów) Wsparcie administracyjne;...
Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym, wykonywanie bieżącej pracy Biura Zarządu.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
6 dni
Zakres obowiązków: Obsługa recepcji Rezerwacja sal konferencyjnych; Wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...