Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies.
9 godz.
Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Obsługa centrali...
Co będzie należało do Twoich zadań? Koordynowanie codziennego funkcjonowania biura – od obsługi gości i spotkań po nadzór nad zaopatrzeniem i współpracę z dostawcami. Organizacja i kontrola obiegu korespondencji, w tym sortowanie dokumentów, ewidencja faktur i ich dystrybucja....
Twoje zadania: Wsparcie użytkowników korzystających z workflow w Grupie w szczególności Dział Księgowości; Bieżąca aktualizacja danych w systemie workflow Grupy; Tworzenie instrukcji i bieżąca aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemu worflow.
Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
3 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 000 - 5 500 zł brutto/mies.
3 dni
realizacja zadań z zakresu bieżącej działalności Domu Kultury, przygotowywanie i koordynowanie programu kulturalno - edukacyjnego Domu Kultury - możliwość prowadzenia własnych projektów kulturalnych, przygotowywanie i koordynowanie harmonogramu zajęć oraz programu imprez kulturalnych,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu w realizacji bieżących zadań, a w szczególności za: Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów Organizację podróży służbowych dla pracowników działu oraz...
Tempus A Agencja Pracy Czasowej i Doradztwa Personalnego (KRAZ nr 493) zatrudnia pracowników stałych i tymczasowych dla dużych i średnich firm na terenie województwa łódzkiego, mazowieckiego oraz wielkopolskiego. Obecnie poszukujemy pracowników tymczasowych dla jednego z naszych Klientów na stanowisko:
Pracownik biurowy - analityk w dziale cen
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: PBA/C
Czas pracy:
praca od poniedziałku do piątku,
praca w godzinach od 8:00-16:00 lub 9:00-17:00.
Obowiązki:
analiza przesyłek Klientów pod względem wagi, ilości, kierunków i przychodów,
przygotowanie wniosków i analiz,
przygotowanie nowych cenników zgodnie z potrzebami Klientów,
kontakt i współpraca z Przedstawicielami Handlowymi.
Wymagania:
wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe,
bardzo dobra znajomość MS Excel,
znajomość MS Access – w zakresie podstawowym,
umiejętności analityczne,
dobra znajomość języka angielskiego,
komunikatywność,
dbałość o szczegóły,
mile widziane doświadczenie w dziale analiz lub cen.
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie ze składkami ZUS,
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies.
9 godz.
Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Obsługa centrali...
Co będzie należało do Twoich zadań? Koordynowanie codziennego funkcjonowania biura – od obsługi gości i spotkań po nadzór nad zaopatrzeniem i współpracę z dostawcami. Organizacja i kontrola obiegu korespondencji, w tym sortowanie dokumentów, ewidencja faktur i ich dystrybucja....
Twoje zadania: Wsparcie użytkowników korzystających z workflow w Grupie w szczególności Dział Księgowości; Bieżąca aktualizacja danych w systemie workflow Grupy; Tworzenie instrukcji i bieżąca aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemu worflow.
Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
3 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 000 - 5 500 zł brutto/mies.
3 dni
realizacja zadań z zakresu bieżącej działalności Domu Kultury, przygotowywanie i koordynowanie programu kulturalno - edukacyjnego Domu Kultury - możliwość prowadzenia własnych projektów kulturalnych, przygotowywanie i koordynowanie harmonogramu zajęć oraz programu imprez kulturalnych,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu w realizacji bieżących zadań, a w szczególności za: Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów Organizację podróży służbowych dla pracowników działu oraz...