młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
3 godz.
Opis stanowiska: Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych. Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salkach konferencyjnych. Zgłaszanie awarii. Inne zadania biurowe zlecone przez przełożonego.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Poszukujemy operatywnej osoby ze znajomością języka rosyjskiego i polskiego do prac biurowych, do współpracy z firmami polskimi i zagranicznymi. Znajomość podstaw logistycznych jest mile widziane.
Zakres obowiązków: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień
Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia w Warszawie, znajdującym się na terenie dzielnicy Śródmieście. Twoją rolą będzie: koordynowane obsługi Pacjentów w zakresie wykonania specjalistycznych zabiegów stomatologicznych, umawianie zabiegów i wizyt oraz sporządzanie umów...
Obowiązki na stanowisku: Wystawianie dokumentów przychodowych i rozchodowych; Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz mebli; Przeprowadzanie inwentaryzacji w magazynach; Wprowadzanie danych do systemów; Archiwizacja dokumentacji; Przeprowadzanie doraźnych spisów i...
Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoje zadania: przygotowanie analiz i raportów sprzedażowych dla jednostek Departamentu Sprzedaży Indywidualnej, tworzenie raportów jakościowych i ilościowych pracowników, przygotowywanie harmonogramu wgrywania oraz...
Główne zadania: Prowadzenie spraw dotyczących zapewnienia dostaw i usług związanych z bieżącym funkcjonowaniem Agencji, w tym m.in: przygotowywanie dokumentów związanych z przeprowadzeniem we właściwym trybie postępowań wyłaniających dostawców i usługodawców Agencji; nadzór nad...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Opis stanowiska prowadzenie serwisu według przyjętych standardów; profesjonalna obsługa Klienta; realizacja założonych planów; współudział w tworzeniu strategii firmy; dbałość o wizerunek serwisu;
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje pracę Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
Tempus A Agencja Pracy Czasowej i Doradztwa Personalnego (KRAZ nr 493) zatrudnia pracowników stałych i tymczasowych dla dużych i średnich firm na terenie województwa łódzkiego, mazowieckiego oraz wielkopolskiego. Obecnie poszukujemy pracowników tymczasowych dla jednego z naszych Klientów na stanowisko:
Pracownik biurowy - analityk w dziale cen
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: PBA/C
Czas pracy:
praca od poniedziałku do piątku,
praca w godzinach od 8:00-16:00 lub 9:00-17:00.
Obowiązki:
analiza przesyłek Klientów pod względem wagi, ilości, kierunków i przychodów,
przygotowanie wniosków i analiz,
przygotowanie nowych cenników zgodnie z potrzebami Klientów,
kontakt i współpraca z Przedstawicielami Handlowymi.
Wymagania:
wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe,
bardzo dobra znajomość MS Excel,
znajomość MS Access – w zakresie podstawowym,
umiejętności analityczne,
dobra znajomość języka angielskiego,
komunikatywność,
dbałość o szczegóły,
mile widziane doświadczenie w dziale analiz lub cen.
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie ze składkami ZUS,
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
3 godz.
Opis stanowiska: Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych. Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salkach konferencyjnych. Zgłaszanie awarii. Inne zadania biurowe zlecone przez przełożonego.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Poszukujemy operatywnej osoby ze znajomością języka rosyjskiego i polskiego do prac biurowych, do współpracy z firmami polskimi i zagranicznymi. Znajomość podstaw logistycznych jest mile widziane.
Zakres obowiązków: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień
Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia w Warszawie, znajdującym się na terenie dzielnicy Śródmieście. Twoją rolą będzie: koordynowane obsługi Pacjentów w zakresie wykonania specjalistycznych zabiegów stomatologicznych, umawianie zabiegów i wizyt oraz sporządzanie umów...
Obowiązki na stanowisku: Wystawianie dokumentów przychodowych i rozchodowych; Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz mebli; Przeprowadzanie inwentaryzacji w magazynach; Wprowadzanie danych do systemów; Archiwizacja dokumentacji; Przeprowadzanie doraźnych spisów i...
Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoje zadania: przygotowanie analiz i raportów sprzedażowych dla jednostek Departamentu Sprzedaży Indywidualnej, tworzenie raportów jakościowych i ilościowych pracowników, przygotowywanie harmonogramu wgrywania oraz...
Główne zadania: Prowadzenie spraw dotyczących zapewnienia dostaw i usług związanych z bieżącym funkcjonowaniem Agencji, w tym m.in: przygotowywanie dokumentów związanych z przeprowadzeniem we właściwym trybie postępowań wyłaniających dostawców i usługodawców Agencji; nadzór nad...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Opis stanowiska prowadzenie serwisu według przyjętych standardów; profesjonalna obsługa Klienta; realizacja założonych planów; współudział w tworzeniu strategii firmy; dbałość o wizerunek serwisu;
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje pracę Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...