specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: prowadzenie biura obsługi klienta, obsługa centrali i rozmów telefonicznych, poczty tradycyjnej i poczty e-mail, obsługa administracyjna biura w tym rejestracja dokumentów, zarządzaniem obiegiem informacji i dokumentów, w tym korespondencją przychodzącą i wychodzącą,...
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi poprzez dostarczanie gościom usług na najwyższym poziomie; wdrażanie i koordynacja strategii sprzedaży zgodnie z polityką firmy; meldowanie i wymeldowanie gości; naliczanie należności oraz wystawianie dokumentów sprzedaży; przyjmowanie...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
2 godz.
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
3 godz.
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
About the position: The position is responsible for providing support to users of legal technology solutions in a global legal organization. Main areas of responsibility: Provide guidance and support to JTI entities in terms of the usage of lifecycle management tools, matter management tools,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
5 godz.
Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z...
Tempus A Agencja Pracy Czasowej i Doradztwa Personalnego (KRAZ nr 493) zatrudnia pracowników stałych i tymczasowych dla dużych i średnich firm na terenie województwa łódzkiego, mazowieckiego oraz wielkopolskiego. Obecnie poszukujemy pracowników tymczasowych dla jednego z naszych Klientów na stanowisko:
Pracownik biurowy - analityk w dziale cen
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: PBA/C
Czas pracy:
praca od poniedziałku do piątku,
praca w godzinach od 8:00-16:00 lub 9:00-17:00.
Obowiązki:
analiza przesyłek Klientów pod względem wagi, ilości, kierunków i przychodów,
przygotowanie wniosków i analiz,
przygotowanie nowych cenników zgodnie z potrzebami Klientów,
kontakt i współpraca z Przedstawicielami Handlowymi.
Wymagania:
wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe,
bardzo dobra znajomość MS Excel,
znajomość MS Access – w zakresie podstawowym,
umiejętności analityczne,
dobra znajomość języka angielskiego,
komunikatywność,
dbałość o szczegóły,
mile widziane doświadczenie w dziale analiz lub cen.
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie ze składkami ZUS,
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: prowadzenie biura obsługi klienta, obsługa centrali i rozmów telefonicznych, poczty tradycyjnej i poczty e-mail, obsługa administracyjna biura w tym rejestracja dokumentów, zarządzaniem obiegiem informacji i dokumentów, w tym korespondencją przychodzącą i wychodzącą,...
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi poprzez dostarczanie gościom usług na najwyższym poziomie; wdrażanie i koordynacja strategii sprzedaży zgodnie z polityką firmy; meldowanie i wymeldowanie gości; naliczanie należności oraz wystawianie dokumentów sprzedaży; przyjmowanie...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
2 godz.
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
3 godz.
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
About the position: The position is responsible for providing support to users of legal technology solutions in a global legal organization. Main areas of responsibility: Provide guidance and support to JTI entities in terms of the usage of lifecycle management tools, matter management tools,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
5 godz.
Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z...