specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Poszukujemy operatywnej osoby ze znajomością języka rosyjskiego i polskiego do prac biurowych, do współpracy z firmami polskimi i zagranicznymi. Znajomość podstaw logistycznych jest mile widziane.
Zakres obowiązków: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
6 dni
Opis stanowiska: Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych. Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salkach konferencyjnych. Zgłaszanie awarii. Inne zadania biurowe zlecone przez przełożonego.
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie część etatu
10 godz.
Coś o Tobie: dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem; jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu; wyróżniasz się inicjatywą i odpowiedzialnością; jesteś dyspozycyjny/a, również do pracy w soboty;
Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
OPIS STANOWISKA: zarządzanie kalendarzem oraz organizacji spotkań biznesowych Dyrektora, zapewnienie sprawnej i terminowej obsługi spraw zleconych przez Dyrektora, koordynowanie projektów w zakresie zleconym przez Dyrektora, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentacji,...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Opis stanowiska: Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej w procedurach sprzedażowych; Monitorowanie oraz sprawdzanie jakości dokumentów sporządzanych przez dział sprzedaży; Tworzenie analiz rynkowych, projektowanie ofert handlowych oraz redagowanie umów i załączników; Zarządzanie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Opis stanowiska Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego; Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych; Potwierdzanie dostępności towarów; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami. Realizacja i monitorowanie zamówień. Fakturowanie realizowanych zamówień. Wystawianie...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zakres obowiązków: Wsparcie Zespołu Sprzedaży w procesie sprzedażowym związanym z przygotowaniem dokumentów; Weryfikacja i kontrola jakości przygotowanych dokumentów przez zespół sprzedaży; Przygotowanie krótkich analiz, ofert sprzedaży, umów i aneksów sprzedaży; Wprowadzanie danych...
Tempus A Agencja Pracy Czasowej i Doradztwa Personalnego (KRAZ nr 493) zatrudnia pracowników stałych i tymczasowych dla dużych i średnich firm na terenie województwa łódzkiego, mazowieckiego oraz wielkopolskiego. Obecnie poszukujemy pracowników tymczasowych dla jednego z naszych Klientów na stanowisko:
Pracownik biurowy - analityk w dziale cen
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: PBA/C
Czas pracy:
praca od poniedziałku do piątku,
praca w godzinach od 8:00-16:00 lub 9:00-17:00.
Obowiązki:
analiza przesyłek Klientów pod względem wagi, ilości, kierunków i przychodów,
przygotowanie wniosków i analiz,
przygotowanie nowych cenników zgodnie z potrzebami Klientów,
kontakt i współpraca z Przedstawicielami Handlowymi.
Wymagania:
wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe,
bardzo dobra znajomość MS Excel,
znajomość MS Access – w zakresie podstawowym,
umiejętności analityczne,
dobra znajomość języka angielskiego,
komunikatywność,
dbałość o szczegóły,
mile widziane doświadczenie w dziale analiz lub cen.
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie ze składkami ZUS,
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Poszukujemy operatywnej osoby ze znajomością języka rosyjskiego i polskiego do prac biurowych, do współpracy z firmami polskimi i zagranicznymi. Znajomość podstaw logistycznych jest mile widziane.
Zakres obowiązków: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
6 dni
Opis stanowiska: Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych. Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salkach konferencyjnych. Zgłaszanie awarii. Inne zadania biurowe zlecone przez przełożonego.
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie część etatu
10 godz.
Coś o Tobie: dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem; jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu; wyróżniasz się inicjatywą i odpowiedzialnością; jesteś dyspozycyjny/a, również do pracy w soboty;
Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
OPIS STANOWISKA: zarządzanie kalendarzem oraz organizacji spotkań biznesowych Dyrektora, zapewnienie sprawnej i terminowej obsługi spraw zleconych przez Dyrektora, koordynowanie projektów w zakresie zleconym przez Dyrektora, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentacji,...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Opis stanowiska: Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej w procedurach sprzedażowych; Monitorowanie oraz sprawdzanie jakości dokumentów sporządzanych przez dział sprzedaży; Tworzenie analiz rynkowych, projektowanie ofert handlowych oraz redagowanie umów i załączników; Zarządzanie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Opis stanowiska Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego; Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych; Potwierdzanie dostępności towarów; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami. Realizacja i monitorowanie zamówień. Fakturowanie realizowanych zamówień. Wystawianie...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zakres obowiązków: Wsparcie Zespołu Sprzedaży w procesie sprzedażowym związanym z przygotowaniem dokumentów; Weryfikacja i kontrola jakości przygotowanych dokumentów przez zespół sprzedaży; Przygotowanie krótkich analiz, ofert sprzedaży, umów i aneksów sprzedaży; Wprowadzanie danych...