Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu monitorowania GPS),...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Zarządzanie dokumentacją medyczną, Obsługa systemów informatycznych Rozliczanie procedur medycznych; Prowadzenie kolejki oczekujących zgodnie z wytycznymi NFZ; Przygotowywanie oraz obsługa korespondencji;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Kompletowanie i porządkowanie dokumentacji medycznej, Obsługa systemów informatycznych oraz zewnętrznych aplikacji sprawozdawczych, Rozliczanie procedur medycznych pod kierunkiem bezpośredniego przełożonego, Prowadzenie kolejki oczekujących zgodnie z wytycznymi NFZ, Prowadzenie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;
Grupa Pekabex jest liderem nowoczesnego budownictwa modułowego w Polsce. Dostarczamy rozwiązania w zakresie projektowania, produkcji i montażu konstrukcji obiektów w oparciu o technologię prefabrykacji elementów żelbetowych, jak również kompleksową budowę obiektów „pod klucz”.
Produkcja realizowana jest w pięciu fabrykach zlokalizowanych w Poznaniu, Gdańsku, Mszczonowie (k. Warszawy) oraz Bielsku Białej. Budujemy w Polsce i za granicą (głównie na terenie Skandynawii i Niemiec), tworzymy zespół ponad 2.000 osób. Działamy od prawie 50 lat, w lipcu 2015 r. z sukcesem zadebiutowaliśmy na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Centrum Badań i Rozwoju Pekabex pracuje nad dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań. W dziedzinie nauki i edukacji współpracujemy z uczelniami na terenie całej Polski.
Aktualnie poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:
Pracownik biurowo-magazynowy
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
Obsługa systemów magazynowych i dokumentów: RW, WZ, MM;
Przyjmowanie, układanie i wydawanie towarów magazynowych dla produkcji.
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
Obsługa komputera - Windows, pakiet MS Office, systemy magazynowe np. Symfonia;
Umiejętność pracy w zespole;
Gotowość do pracy w systemie 2-zmianowym (6:30 - 14:30,14:30 do 22:30).
Oferujemy:
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i zagranicznym;
Możliwość przyuczenia do zawodu i zdobycia dodatkowych uprawnień;
Możliwość zdobycia doświadczenia w jednej z najprężniej działających na produkującej prefabrykaty żelbetonowe i sprężone;
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu monitorowania GPS),...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Zarządzanie dokumentacją medyczną, Obsługa systemów informatycznych Rozliczanie procedur medycznych; Prowadzenie kolejki oczekujących zgodnie z wytycznymi NFZ; Przygotowywanie oraz obsługa korespondencji;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Kompletowanie i porządkowanie dokumentacji medycznej, Obsługa systemów informatycznych oraz zewnętrznych aplikacji sprawozdawczych, Rozliczanie procedur medycznych pod kierunkiem bezpośredniego przełożonego, Prowadzenie kolejki oczekujących zgodnie z wytycznymi NFZ, Prowadzenie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;