młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania: Praca przy komputerze: tworzenie folderów, obróbka i archiwizowanie plików; Tworzenie prezentacji w PowerPoint; Tworzenie tabel w programie Excel; Inne zlecone zadania przez przełożonego; Wymagania: Umiejętność obsługi komputera oraz dobra znajomość pakietu MS Office –...
Zadania: Obowiązki związane z podpisywaniem, skanowaniem, wprowadzaniem dokumentów do systemu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji – dokumentacja dotyczy pracowników hiszpańskojęzycznych Obsługa administracyjna pracowników tymczasowych w języku hiszpańskim (pomoc przy wypełnianiu...
Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
24 godz.
Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody; monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur; opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu;
Kluczowe obowiązki: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta. Obsługa korespondencji oddziału i programów informatycznych (ZSI, EZD PUW, eUDT). Praca z dokumentacją wprowadzanie danych do systemów. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Obsługa administracyjna sekretariatu....
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Opis stanowiska: Wystawianie faktur i zakładanie kont klientów w systemie rozliczeniowym; Kontrola rozliczeń i wystawianie korekt; Wprowadzanie do systemu rozliczeniowego cenników oraz umów; Przygotowanie korespondencji wychodzącej.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 godz.
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Przestrzeganie przepisów BHP; Praca w systemie magazynowym WMS; Rozpatrywanie reklamacji składanych przez sklepy; Wystawianie korekt; Komunikacja z klientem; Prowadzenie niezbędnej dokumentacji; Przygotowywanie raportów i analiz oraz wskazywanie obszarów do poprawy;...
Pracownik Biurowo – Administracyjny z językiem obcym
Pracownik Biurowo – Administracyjny z językiem obcym
CPL JOBS Sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
1948 dni temu
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Pracownik Biurowo – Administracyjny z językiem obcym
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: JO-1607-335950
Zadania:
Przetwarzanie dokumentacji;
Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami;
Wprowadzanie danych do systemu;
Weryfikacja i korekta faktur;
Pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów klienta.
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, francuskiego, portugalskiego, czeskiego lub niderlandzkiego;
Dobra znajomość języka angielskiego;
Obsługa pakietu MS Office;
Umiejętność pracy w zespole;
Zdolności organizacyjne.
Oferujemy:
Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę;
Wspólne wyjścia i wyjazdy integracyjne;
Szkolenia dla wszystkich pracowników firmy;
Kanapki i owoce w biurze;
Kartę Multisport, prywatną opiekę zdrowotną oraz ubezpieczenie na życie;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania: Praca przy komputerze: tworzenie folderów, obróbka i archiwizowanie plików; Tworzenie prezentacji w PowerPoint; Tworzenie tabel w programie Excel; Inne zlecone zadania przez przełożonego; Wymagania: Umiejętność obsługi komputera oraz dobra znajomość pakietu MS Office –...
Zadania: Obowiązki związane z podpisywaniem, skanowaniem, wprowadzaniem dokumentów do systemu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji – dokumentacja dotyczy pracowników hiszpańskojęzycznych Obsługa administracyjna pracowników tymczasowych w języku hiszpańskim (pomoc przy wypełnianiu...
Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
24 godz.
Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody; monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur; opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu;
Kluczowe obowiązki: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta. Obsługa korespondencji oddziału i programów informatycznych (ZSI, EZD PUW, eUDT). Praca z dokumentacją wprowadzanie danych do systemów. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Obsługa administracyjna sekretariatu....
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Opis stanowiska: Wystawianie faktur i zakładanie kont klientów w systemie rozliczeniowym; Kontrola rozliczeń i wystawianie korekt; Wprowadzanie do systemu rozliczeniowego cenników oraz umów; Przygotowanie korespondencji wychodzącej.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 godz.
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Przestrzeganie przepisów BHP; Praca w systemie magazynowym WMS; Rozpatrywanie reklamacji składanych przez sklepy; Wystawianie korekt; Komunikacja z klientem; Prowadzenie niezbędnej dokumentacji; Przygotowywanie raportów i analiz oraz wskazywanie obszarów do poprawy;...