Zadania: Obowiązki związane z podpisywaniem, skanowaniem, wprowadzaniem dokumentów do systemu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji – dokumentacja dotyczy pracowników hiszpańskojęzycznych Obsługa administracyjna pracowników tymczasowych w języku hiszpańskim (pomoc przy wypełnianiu...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Opis stanowiska: Wystawianie faktur i zakładanie kont klientów w systemie rozliczeniowym; Kontrola rozliczeń i wystawianie korekt; Wprowadzanie do systemu rozliczeniowego cenników oraz umów; Przygotowanie korespondencji wychodzącej.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie
2 dni
Coś o Tobie: dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem; jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu; posiadasz już doświadczenie w obsłudze klienta; wyróżniasz się inicjatywą i...
Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
Kluczowe obowiązki: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta. Obsługa korespondencji oddziału i programów informatycznych (ZSI, EZD PUW, eUDT). Praca z dokumentacją wprowadzanie danych do systemów. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Obsługa administracyjna sekretariatu....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody; monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur; opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu;
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Twój zakres obowiązków Prowadzenie i pomoc w prowadzeniu prac projektowych, Wykonywanie obliczeń i rysunków projektowych, Przygotowanie dokumentacji technicznej do urzędów i na budowy, Doradztwo i pomoc dla klientów;
Opis stanowiska check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
Pracownik biurowo – administracyjny z j. niderlandzkim (m/k)
Pracownik biurowo – administracyjny z j. niderlandzkim (m/k)
CPL JOBS Sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
1731 dni temu
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy kandydata na stanowisko:
Pracownik biurowo – administracyjny z j. niderlandzkim (m/k)
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: JO-1909-438109
Obowiązki:
Praca w ramach działów: finansów i księgowości lub customer service;
Tworzenie raportów i zestawień w oparciu o przyjęte standardy;
Uzupełnianie brakujących informacji w bazie danych;
Mailowy i telefoniczny kontakt z Klientami lub pracownikami;
Prace administracyjne.
Wymagania:
Znajomość języka niderlandzkiego (min. B2);
Dobra znajomość języka angielskiego;
Mile widziane pierwsze doświadczenia zawodowe;
Wykształcenie wyższe z zakresu finansów i rachunkowości będzie dodatkowym atutem;
Zadania: Obowiązki związane z podpisywaniem, skanowaniem, wprowadzaniem dokumentów do systemu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji – dokumentacja dotyczy pracowników hiszpańskojęzycznych Obsługa administracyjna pracowników tymczasowych w języku hiszpańskim (pomoc przy wypełnianiu...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Opis stanowiska: Wystawianie faktur i zakładanie kont klientów w systemie rozliczeniowym; Kontrola rozliczeń i wystawianie korekt; Wprowadzanie do systemu rozliczeniowego cenników oraz umów; Przygotowanie korespondencji wychodzącej.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie
2 dni
Coś o Tobie: dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem; jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu; posiadasz już doświadczenie w obsłudze klienta; wyróżniasz się inicjatywą i...
Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
Kluczowe obowiązki: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta. Obsługa korespondencji oddziału i programów informatycznych (ZSI, EZD PUW, eUDT). Praca z dokumentacją wprowadzanie danych do systemów. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Obsługa administracyjna sekretariatu....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody; monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur; opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu;
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Twój zakres obowiązków Prowadzenie i pomoc w prowadzeniu prac projektowych, Wykonywanie obliczeń i rysunków projektowych, Przygotowanie dokumentacji technicznej do urzędów i na budowy, Doradztwo i pomoc dla klientów;
Opis stanowiska check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;