Ogłoszenie numer: 1822461, z dnia 2017-10-27
Fundacja Instytut Edukacji Społecznej i Religijnej im. Ks. Piotra Skargi
Poszukujemy Kandydata/Kandydatki na stanowisko:
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wieliczka
Opis stanowiska
- telefoniczna obsługa klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym,
- telefoniczny rozwój relacji z dotychczasowymi oraz nowymi klientami,
- praca w systemie komputerowym CRM,
- przygotowywanie sprawozdań, zestawień, podsumowań w ramach działań zleconych przez przełożonych,
- realizacja bieżących zadań zleconych przez przełożonych.
Wymagania
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- chęć pracy w organizacji pozarządowej,
- nienaganna kultura osobista,
- dokładność, sumienność i komunikatywność,
- samodzielność i inicjatywa w działaniu,
- bystrość i szybkość przyswajania wiedzy,
- ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz dobra znajomość pakietu MS Office i Internetu,
- ukierunkowanie na wysokie standardy i jakość pracy,
- inicjatywa i zaangażowanie w pracy, dyspozycyjność,
Oferujemy
- umowę o pracę na cały etat
- ciekawą pracę w młodym i energicznym zespole,
- podnoszenie kwalifikacji (szkolenia),
- profesjonalne narzędzia pracy, zaplecze informatyczne,
- możliwość zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych w dynamicznie rozwijającej się organizacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.