Ogłoszenie numer: 1748494, z dnia 2017-08-21
Multiplay jest dynamicznie rozwijającą się Grupą, która powstała w oparciu o współpracę kilku prężnych operatorów telekomunikacyjnych.
Doświadczenie oraz kompetencje każdej z firm, połączone obecnie w jedną Grupę, pozwala nam spełniać najśmielsze oczekiwania naszych Klientów.
Grupa Multiplay zajmuje się budową własnej sieci światłowodowej. Poprzez tworzoną przez nas, nowoczesną infrastrukturę światłowodów, jesteśmy w stanie oferować usługi najwyższej jakości dla klientów biznesowych i indywidualnych:
- szybki Internet ( symetryczny, asymetryczny)
- transmisja danych
- dzierżawa łączy światłowodowych
- tani telefon ( na łączach ISDN BRA i PRA, PSTN – możliwość zachowania obecnego numeru)
- nowoczesna telewizja ( szeroki wybór kanałów)
Profesjonalna obsługa Klienta, to jedna z podstawowych wartości, na które kładziemy bardzo duży nacisk. Każdy zadowolony Klient jest dla nas powodem do dumy, dlatego każdego z nich traktujemy w sposób indywidualny.
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Opole
Opis stanowiska
- bezpośrednia obsługa klientów,
- sprzedaż produktów i usług Grupy Multiplay,
- realizacja celów sprzedażowych i jakościowych,
- budowanie długofalowych relacji z klientemi,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Wymagania
- wykształcenie minimum średnie,
- znajomości technik sprzedaży,
- umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i utrzymywania dobrych relacji z klientami,
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętności obsługi komputera,
- dobra organizacja własnej pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres,
- mile wdziana znajomość programu Comarch Optima.
Oferujemy
- stabilną i interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- możliwości rozwoju zawodowego,
- umowę o pracę,
- wynagrodzenie zasadnicze oraz premie uzależnioną od efektów pracy,
- niezbędne narzędzia pracy.
Wynagrodzenie
Od 2000 do 4000 PLN