Zadania: Praca na tym stanowisku będzie polegała na wsparciu biura w obowiązkach administracyjnych; Zarządzanie i archiwizowanie bieżącej dokumentacji: segregowanie dokumentów, układanie w segregatorach, przygotowywanie dokumentów do inwentaryzacji oraz niszczenia; Zadania związane z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Twój zakres obowiązków wsparcie działań działu import-export; wyszukiwanie nowych kontrahentów; realizacja procesu zamówień wg przyjętych procedur; kompletowanie dokumentacji w firmie zgodnie z ustanowionymi procedurami; przyjmowanie zleceń i wprowadzanie ich w proces realizacji;...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista junior / mid umowa zlecenie aplikuj bez CV
3 dni
Obsługa recepcji, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy; Obsługa przychodzących i wychodzących przesyłek oraz poczty elektronicznej, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; Zarządzanie kalendarzem sal i obsługa spotkań; Rejestracja i dystrybucja dokumentów...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie działu import-export. Pozyskiwanie nowych kontrahentów. Realizacja zamówień zgodnie z procedurami. Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji firmowej. Obsługa zleceń od przyjęcia do realizacji. Kontakt z kontrahentami (telefon, e-mail). Wystawianie zleceń i...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Firma ARMA, posiadająca ponad 15-letnie doświadczenie w sprzedaży na terenie całego kraju systemu profili aluminiowych i systemu rurkowego oraz konstrukcji przemysłowych, poszukuje kandydata na stanowisko pracownika biura konstrukcyjnego.
Więcej informacji o firmie na stronie: www.arma.info.pl
Pracownik Biura Konstrukcyjnego
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: K/11/20
Opis stanowiska
realizacja bieżących zamówień
przygotowywanie ofert handlowych (w tym ofert z wizualizacją w Autodesk Inventor)
tworzenie projektów konstrukcji
pomoc techniczna i doradztwo w zakresie oferowanego asortymentu
obsługa telefoniczna i mailowa klientów
podtrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami
całościowa opieka nad prowadzonymi projektami (od kontaktu z klientem, przez wykonanie oferty, po nadzór nad wykonawstwem fizycznym konstrukcji)
pozostałe czynności biurowe
Wymagania
umiejętność pracy w programie Autodesk Inventor
znajomość rysunku technicznego i nomenklatury technicznej
obsługa komputera w stopniu zaawansowanym (środowisko Windows, MS Office)
zaangażowanie w pracę, otwartość na rozwój, rzetelność, sumienność oraz dokładność w powierzonych zadaniach
mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie oraz programów handlowo-magazynowych (np. Optima)
Oferujemy
stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
ciekawe i różnorodne zadania
możliwość rozwoju i doskonalenia posiadanych umiejętności
pracę w miłej atmosferze
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zadania: Praca na tym stanowisku będzie polegała na wsparciu biura w obowiązkach administracyjnych; Zarządzanie i archiwizowanie bieżącej dokumentacji: segregowanie dokumentów, układanie w segregatorach, przygotowywanie dokumentów do inwentaryzacji oraz niszczenia; Zadania związane z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Twój zakres obowiązków wsparcie działań działu import-export; wyszukiwanie nowych kontrahentów; realizacja procesu zamówień wg przyjętych procedur; kompletowanie dokumentacji w firmie zgodnie z ustanowionymi procedurami; przyjmowanie zleceń i wprowadzanie ich w proces realizacji;...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista junior / mid umowa zlecenie aplikuj bez CV
3 dni
Obsługa recepcji, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy; Obsługa przychodzących i wychodzących przesyłek oraz poczty elektronicznej, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; Zarządzanie kalendarzem sal i obsługa spotkań; Rejestracja i dystrybucja dokumentów...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie działu import-export. Pozyskiwanie nowych kontrahentów. Realizacja zamówień zgodnie z procedurami. Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji firmowej. Obsługa zleceń od przyjęcia do realizacji. Kontakt z kontrahentami (telefon, e-mail). Wystawianie zleceń i...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...