Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.
Poszukujemy kandydatów ze znajomością języka niderlandzkiego - zwłaszcza w piśmie (poziom C1) na stanowisko:
Do Twoich obowiązków będzie należała mailowa obsługa Klienta (posiadającego aplikację mobilną) w języku niderlandzkim, z zachowaniem najwyższych standardów firmy.
Jeśli:
- posługujesz się językiem niderlandzkim w mowie a zwłaszcza w piśmie (wymagany poziom C1),
- posiadasz dużą motywację do pracy oraz własny sprzęt (komputer stacjonarny lub laptop + stałe łącze internetowe),
- poszukujesz pracy dodatkowej między poniedziałkiem a niedzielą w dowolnych godzinach (wg. indywidualnych preferencji).
… nie zastanawiaj się dłużej! Dołącz do Nas!
Dlaczego warto?
- to Ty decydujesz ile godzin dziennie poświęcisz na pracę w trybie zdalnym – zapewniamy indywidualny grafik dostosowany do Twojej dyspozycyjności,
- gwarantujemy podstawowe wynagrodzenie a zarazem stawiamy jasno określone cele jakościowe, dysponując przy tym systemem motywacyjnym,
- zapewniamy kompleksowe 2-dniowe szkolenie przygotowujące do wykonywania powierzonych obowiązków,
- będziesz miał/a możliwość wykorzystania swoich umiejętności językowych w mailowej obsłudze Klienta.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.