Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie
Pracownik Back Office z językiem niderlandzkim (praca zdalna)

Pracownik Back Office z językiem niderlandzkim (praca zdalna)

ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
dolnośląskie
specjalista junior / mid
część etatu / tymczasowa/dodatkowa
umowa zlecenie
praca zdalna
rekrutacja online
796 dni temu

Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.

 

 

Poszukujemy kandydatów ze znajomością języka niderlandzkiego - zwłaszcza w piśmie (poziom C1) na stanowisko:

Pracownik Back Office z językiem niderlandzkim (praca zdalna)
Miejsce pracy: woj. dolnośląskie

 

Do Twoich obowiązków będzie należała mailowa obsługa Klienta (posiadającego aplikację mobilną) w języku niderlandzkim, z zachowaniem najwyższych standardów firmy.

 

Jeśli:

  • posługujesz się językiem niderlandzkim w mowie a zwłaszcza w piśmie (wymagany poziom C1),
  • posiadasz dużą motywację do pracy oraz własny sprzęt (komputer stacjonarny lub laptop + stałe łącze internetowe),
  • poszukujesz pracy dodatkowej między poniedziałkiem a niedzielą w dowolnych godzinach (wg. indywidualnych preferencji).

 

… nie zastanawiaj się dłużej! Dołącz do Nas!

 

Dlaczego warto?

  • to Ty decydujesz ile godzin dziennie poświęcisz na pracę w trybie zdalnym – zapewniamy indywidualny grafik dostosowany do Twojej dyspozycyjności,
  • gwarantujemy podstawowe wynagrodzenie a zarazem stawiamy jasno określone cele jakościowe, dysponując przy tym systemem motywacyjnym,
  • zapewniamy kompleksowe 2-dniowe szkolenie przygotowujące do wykonywania powierzonych obowiązków,
  • będziesz miał/a możliwość wykorzystania swoich umiejętności językowych w mailowej obsłudze Klienta.

 

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.

 

Poznaj

ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.