Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Prowadzenie dokumentacji medycznej...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Uczelnia z ponad 20-letnią tradycją, kształcąca inżynierów informatyki – ogłasza konkurs na stanowisko:
Pracownik back office w Biurze Rekrutacji
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków
wsparcie zespołu rekrutacji i sprzedaży w obsłudze telefonicznej i mailowej kandydatów na studia (lub) wsparcie zespołu rekrutacji i sprzedaży w zdalnej obsłudze kandydatów na studia,
diagnoza potrzeb i oczekiwań kandydatów oraz udzielanie informacji zgodnie z przyjętym standardem,
prowadzenie i aktualizowanie baz danych kandydatów na studia,
aktualizacja danych w bazie CRM,
prowadzenie dokumentacji procesu rekrutacji na studia,
zapewnienie obiegu dokumentacji pomiędzy działami współpracującymi,
nadzorowanie obiegiem dokumentów i korespondencji.
Wymagania na danym stanowisku:
poziom wykształcenia: Studia I stopnia lub w trakcie,
kierunek wykształcenia: Zarządzanie, Administracja, Ekonomia, Finanse i Rachunkowość,
doświadczenie: minimum rok pracy w bezpośredniej obsłudze klienta,
znajomość programów komputerowych: Word, Excel – poziom podstawowy,
znajomość języków obcych: angielski min B1,
umiejętności: łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność i swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych, dobra organizacja pracy.
Oferujemy
zatrudnienie na prestiżowej i renomowanej Uczelni;
zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej w kilku miesięcznym okresie;
możliwość pracy zdalnej (częściowo);
pracę w akademickim środowisku;
dodatkowe dni wolne w roku;
możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia poprzez bezpłatne szkolenia;
wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy;
możliwość podjęcia studiów wyższych i podyplomowych na preferencyjnych warunkach;
Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Prowadzenie dokumentacji medycznej...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...