Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.
W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Głównym celem stanowiska jest zapewnienie właściwego funkcjonowania zaplecza administracyjnego firmy (oddziałów usytuowanych w aglomeracji śląskiej: Ruda Śląska, Chorzów, Zabrze, Katowice, Sosnowiec, Częstochowa).
Zakres obowiązków:
- kompleksowy nadzór merytoryczny oraz organizacyjny nad działem administracyjnym,
- kontakt z kontrahentami, rozliczenia finansowe oraz nadzór nad wykonawcami prac, firmami współpracującymi (firmy remontowe, serwisowe, itp.),
- organizowanie sprawnej pracy biura/oddziałów (nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur),
- zaopatrzenie w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura/oddziału,
- nadzór nad utrzymaniem technicznym nieruchomości, inwestycjami,
- rzetelne prowadzenie rejestru dokumentów oraz infrastruktury firmy,
- dbałość o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów pomiędzy jednostkami organizacyjnymi w firmie,
- przekazywanie właściwym jednostkom oraz komórkom organizacyjnym decyzji i ustaleń podjętych przez Zarząd.
Od kandydatów oczekujemy:
- wysoko rozwiniętych zdolności organizacyjnych,
- dokładności, rzetelności oraz zaangażowania w powierzone zadania,
- umiejętności analitycznych oraz dbałości o wysoką jakość pracy,
- elementarnej wiedzy o zarządzaniu, administracji oraz świadomości kosztowej,
- inicjatywy, przedsiębiorczości,
- umiejętności koordynacji wielu projektów jednocześnie - wielozadaniowości,
- odpowiedzialności oraz dyscypliny wewnętrznej,
- komunikatywności, otwartości i umiejętności budowania relacji,
- wykształcenia średniego lub wyższego,
- bardzo dobrej znajomości środowiska pakietu MS Office,
- doświadczenia na stanowisku specjalistycznym w dziale administracji – mile widziane.
Kandydatom oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- gwarantowane wynagrodzenie podstawowe + system motywacyjny,
- samodzielne stanowisko, pracę pełną wyzwań,
- możliwość dalszego rozwoju oraz wzmocnienie i poszerzenie kompetencji,
- pakiety sportowe na preferencyjnych warunkach.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.